Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Anna Tuzek w Communication Unlimited

Anna Tuzek dołączyła do zespołu Communication Unlimited. Jako Senior Account Manager będzie odpowiedzialna za wzmocnienie struktur działu Client Service, rozwój kompetencji podległych jej pracowników oraz wsparcie realizacji projektów interaktywnych. Wcześniej współpracowała z agencją The Digitals.
O autorze
1 min czytania 2015-06-17

Anna Tuzek z branżą reklamy związana jest od ponad 7 lat. Wcześniejsze zdobyte kwalifikacje zawodowe dotyczą również branży Public Relations oraz marketingu społecznego (udział w międzynarodowych projektach przy współpracy z Radą Unii Europejskiej). Przez 7 lat współpracowała z agencją The Digitals, gdzie była odpowiedzialna za kompleksową obsługę kluczowych klientów m.in. Dom Development, Marvipol Development, AXA Polska, Vectra, Hyundai; w tym m.in. współtworzenie strategii komunikacji, launch nowych produktów oraz wprowadzanie marek do nowego kanału komunikacji.

W Communication Unlimited objęła stanowisko Senior Account Managera. Do jej głównych zadań będzie należało wzmocnienie struktur Client Service oraz rozwój kompetencji podległych jej pracowników. W ramach zintegrowanej struktury agencji Tuzek, swoją wiedzą i doświadczeniem, będzie wspierała realizację projektów z zakresu digital. Do jej obowiązków będą należały również działania new business.

Communication Unlimited jest niezależną agencją full service. Agencja kieruje się zasadą Most Effective Innovation, w ramach której nowatorskie działania marketingowe, ze szczególnym uwzględnieniem rozwiązań digitalowych, budują wizerunek marki oraz zwiększają wyniki sprzedażowe. Communication Unlimited realizuje projekty w obszarze komunikacji zintegrowanej od ponad 20 lat. Agencja jest członkiem Stowarzyszenia Agencji Reklamowych oraz Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy.

 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj