Answear.com wprowadza kolekcję Renewed z cyfrowymi paszportami produktu dla odzieży upcyklingowej

Answear.com wprowadza kolekcję Renewed z cyfrowymi paszportami produktu dla odzieży upcyklingowej
Answear.com i INTU Circularity zaprezentowały kolejną odsłonę inicjatywy Renewed – projektu, który ogranicza problem odpadów tekstylnych i nadaje ubraniom nowe życie. Najnowsza kolekcja zawiera cyfrowe paszporty produktu (DPP).
O autorze
1 min czytania 2025-07-17

Partnerstwo INTU Circularity, Answear.com i Caruma wdraża cyfrowe paszporty produktu dla odzieży po naprawie i recyklingu. To ważne wdrożenie dla produktów odzieżowych pochodzących z upcyklingu w polskim e-commerce.

Jak działają cyfrowe paszporty

Cyfrowy paszport produktu potwierdza autentyczne pochodzenie i historię transformacji każdego elementu. Skanując kod QR lub dotykając tagu NFC, klienci uzyskują dostęp do informacji o produkcie źródłowym, szczegółach procesu upcyklingu i wskaźnikach zrównoważonego rozwoju. Dzięki aplikacji Go2NFT użytkownicy mogą również przeglądać całą kolekcję i otrzymywać bonusy.

Kolekcja z misją

Najnowsza odsłona kolekcji Renewed prezentuje transformację denimu w kamizelki i torby shopperki oraz wiskozowych sukienek i koszul w letnie topy. Każdy element to ręczna praca zespołu rękodzielników INTU Circularity, którzy specjalizują się w upcyklingu, wykraczającym poza prostą naprawę.

INTU to firma działająca w duchu less waste, tworząca produkty z odzyskanych materiałów. Wszystkie działania wpisują się w ideę gospodarki o obiegu zamkniętym i redukcję szkodliwego odpadu tekstylnego.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Przygotowanie na przyszłość

Wdrożenie cyfrowych paszportów produktu to strategiczne przygotowanie na nadchodzące zmiany prawne. Technologia DPP stanie się obowiązkowa dla producentów tekstyliów w ciągu najbliższych dwóch lat na mocy przepisów UE ESPR.

– Opanowaliśmy sztukę rekonstrukcji i upcyklingu ubrań, dzięki czemu tworzymy zupełnie nowe, unikatowe elementy garderoby – mówi Veronika Czarnocka, CEO INTU Circularity.

– To dla nas ogromna duma, że jako Answear wyznaczamy nowe standardy w branży. Współpraca z INTU i Caruma pozwala nam łączyć pasję do mody z odpowiedzialnością za przyszłość – cyfrowe paszporty to nie tylko technologia, ale prawdziwa rewolucja w transparentności i zaufaniu między marką a klientem – dodaje Anna Szwec, PR & Communication Manager Answear.com.

Odnowione ubrania z cyfrowymi paszportami są dostępne na stronie answear.com.