Aplikacja ma na celu zmianę stereotypów na temat dotarcia do celebrytów, którzy do tej pory wydawali się nieosiągalni. Hype Me to nowoczesne narzędzie, które umożliwia popularnym osobom, tworzenie contentu wszędzie, o każdej porze – a przede wszystkim bezpiecznie, bez wychodzenia z domu. Dzięki temu, gwiazdy mogą zaoferować fanom autograf XXI wieku, łatwiej niż kiedykolwiek.
Dzięki tej platformie użytkownicy mogą za niewielką kwotę zamówić dowolny film według własnych potrzeb. Zasady działania są banalnie proste – wystarczy wyszukać ulubiony talent lub kategorię oraz złożyć zamówienie online zawierające niezbędne wskazówki dla Twórcy. Ostatnim krokiem jest realizacja wideo według wytycznych zamawiającego, która zazwyczaj trwa do 7 dni.
Zobacz również
Ważną częścią projektu jest to, że 10% z każdego zamówionego nagrania trafia na rzecz fundacji Viva!, Rak’n’Roll, Centrum Praw Kobiet oraz Alivia. Dotychczas zaangażowani w projekt to m.in. Sonia Bohosiewicz, Krzysztof Ibisz, Przemysław Saleta, Kołcz Majk, Bartłomiej Topa czy Mateusz Gessler.
– Mamy wielka frajdę ze sprawiania ludziom tak wyjątkowych niespodzianek, jakimi są video z Hype Me. Każdego dnia przybywa nowych Twórców. Jesteśmy przekonani, że każdy znajdzie coś dla siebie – komentuje Mikołaj Czajkowski założyciel i CEO w Hype Me.
Aplikacja Hype Me jest dostępna na stronie www.hypeme.pl oraz w formie aplikacji na iOS i Android.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing