Aplikacja Threads dostępna w Polsce

Aplikacja Threads dostępna w Polsce
Jak poinformował Mark Zuckerberg, od 14 grudnia br., Threads weszło na rynek europejski. Oznacza to, że aplikacja dostępna jest również w Polsce.
O autorze
1 min czytania 2023-12-15

W lipcu br. Mark Zuckerberg udostępnił użytkownikom mediów społecznościowych nową aplikację – Threads. Od początku wprowadzenia jej na rynek, informowano o dobrych wynikach, jakie przyniosła. Jak informował Zuckerberg, jedynie w pierwszych siedmiu godzinach po wypuszczeniu aplikacji do sklepów, zalogowało się w niej ponad 10 milionów osób. 

Threads wizualnie przypomina połączenie Instagrama i X (dawniej Twitter). Aplikacja jest połączona z kontem na Instagramie tak, by użytkownicy mogli używać tego samego hasła i nazwy profilu oraz aby na koncie pozostali Ci sami obserwatorzy. 

Globalna premiera Threads przyniosła również wiele kontrowersji, m.in. to, że aplikacja nie była od początku dostępna oficjalnie w Europie czy silne powiązanie kont z Instagramem, które powodowało, że jeśli użytkownik chciał usunąć profil na Threads to znikalo także jego konto na Instagramie. Wątpliwe było również czerpanie danych o użytkownikach, co z resztą było jednym z powodów, przez które Threads od początku nie pojawił się w Europie.

Kolejny etap rozwoju dla Threads

Problem wydaje się być rozwiązany, ponieważ jak poinformowano, od 14 grudnia br. aplikacja Threads jest dostępna również w Europie. Aplikacja musiała zostać dopasowana do ciągle dopracowywanych przepisów Unii Europejskiej, przez co premiera uległa opóźnieniu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Mimo wprowadzenia Threads do Europy, aplikacja nie przynosi tak dużego zainteresowania wśród użytkowników, jakie osiągała przy światowej premierze. Jednak, zgodnie z szacowaniami, Threads, dzięki pojawieniu się w Europie, ma sprawić, że aplikacja zyska około 25,9 miliona nowych aktywnych użytkowników.

PS Messenger z zaszyfrowanymi wiadomościami. Nowości w koncernie Meta

Meta rozpoczęła proces wdrażania kompleksowego szyfrowania end-to-end dla wszystkich wiadomości i połączeń na Messengerze. Funkcja jest już dostępna, ale aktualizacja wszystkich aktywnych kont przy jej pomocy może zająć sporo czasu. Przy okazji koncern zaprezentował szereg nowych funkcji, które udoskonalą komunikator.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2 Meta rozwiązuje zespół Responsive AI i kieruje zasoby na rozwój generatywnej sztucznej inteligencji

Meta rozwiązuje zespół Responsive AI, który ponosił odpowiedzialność za monitorowanie i eliminowanie potencjalnych zagrożeń wynikających z rozwoju technologii AI. Decyzja jest częścią firmowego procesu restrukturyzacyjnego, z którym wiąże się skupienie uwagi na rozwoju generatywnej AI.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się