Trzy lata po debiucie, AirPods Pro doczekały się nowej odsłony, która wyróżnia się dwukrotnie większą redukcją szumów niż poprzednia wersja. Jak zapewnia Apple, przestrzenny, „żywy” dźwięk i jeszcze bardziej wydajna bateria sprawiają, że słuchawki pozwolą zanurzyć się w muzyce i podcastach jak nigdy dotąd.
– AirPods Pro przenoszą wrażenia słuchowe na nowy poziom indywidualności – przekonuje Apple.
Zobacz również
Kilka miesięcy po premierze słuchawek gigant technologiczny zaprezentował wciągający spot zatytułowany „Quiet the Noise”. W reklamie widzimy pełne życia, zatłoczone miasto, które… unosi się w powietrzu. Obok samochodów lewitujących ponad drapaczami chmur wznoszą się ludzie maszerujący w gwarnej paradzie.
Podczas gdy huczne miejskie życie toczy się w górze, kamera przenosi się na dziewczynę, która odcina się od całego zgiełku, klaksonów samochodów czy hałasu ulicznych remontów. A to wszystko za pomocą jednego gestu dłoni, który uruchamia słuchawki. Jedyne, co wybrzmiewa, to cover przeboju z lat 80. „Where is my mind?” w wykonaniu Tkay Maidza.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Tworząc reklamę AirPods Pro, agencja TBWAMedia Arts Lab nawiązała współpracę z reżyserami Iconoclast Megaforce, czyli autorami głośnej kampanii Burberry. Spot „Open Spaces” również opierał się na efektach wizualnych, „przenosząc” bohaterów w stan nieważkości.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS. Osoby z niepełnosprawnościami w spocie Apple „The Greatest”
Reklama Apple „The Greatest” skupia się na osobach z niepełnosprawnościami, których codzienność staje się łatwiejsza dzięki funkcjom systemu iOS.