TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Aquafresh przekonuje: atrakcyjne zęby to po prostu zdrowe zęby

Aquafresh przekonuje: atrakcyjne zęby to po prostu zdrowe zęby
Duże, małe, mleczne, stałe – Aquafresh, marka produkująca pasty do zębów przekonuje, że wszystkie zęby są piękne, jeśli tylko są zdrowe.
O autorze
1 min czytania 2024-04-16

Badania przeprowadzone przez Haleon Research dowodzą, że aż połowa dzieci w Wielkiej Brytanii cierpi na niską samoocenę z powodu wyglądu swoich zębów. Aquafresh postanowiła pomóc im zwalczyć ten kompleks i zadbać o ładny, a co najważniejsze zdrowy uśmiech. Tak powstała kampania pt. „Perfekcyjne zęby to po prostu zdrowe zęby”, którą na ulicach Wysp Brytyjskich promują billboardy z nietypowymi uśmiechami.

Jak podkreślają twórcy i pomysłodawcy działań, idealne zęby nie istnieją, a upragniony przez wielu „hollywoodzki uśmiech” warto zastąpić tym, w którym zęby są wolne od próchnicy czy kamienia. Na reklamach typu OOH oraz w sieci widzimy dzieciaki z brytyjskich szkół podstawowych, które z dumą prezentują swoje różnorodne uśmiechy. Braki w uzębieniu to powód do dumy i naturalny symbol dorastania – zdaje się mówić kampania.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za opracowanie kampanii odpowiada agencja Gray London.

PS Polskie przedszkolaki z Akademii Aquafresh pobiły Rekord Guinnessa w myciu zębów

Odbyło się największe w historii Polski wydarzenie związane z higieną jamy ustnej. Przedszkolaki z Akademii Aquafresh pobiły Rekord Guinnessa w największej liczbie osób myjących zęby jednocześnie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2 Generacja Alpha – czy jesteśmy na nią gotowi?

Alphy są to osoby urodzone w latach 2010 – 2024, czyli ich najstarsi przedstawiciele mają teraz 13- 14 lat. Często nazywani są „minimillenialsami”, „gen-net”, czy „generacją TikToka”. To pierwsze pokolenie urodzone w całości w XXI wieku oraz w erze smartphonów. Do 2035 razem z generacją Zet mają oni stanowić 50% siły roboczej, a więc również dużą grupę nabywczą.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się