Aquafresh przekonuje: atrakcyjne zęby to po prostu zdrowe zęby

Aquafresh przekonuje: atrakcyjne zęby to po prostu zdrowe zęby
Duże, małe, mleczne, stałe – Aquafresh, marka produkująca pasty do zębów przekonuje, że wszystkie zęby są piękne, jeśli tylko są zdrowe.
O autorze
1 min czytania 2024-04-16

Badania przeprowadzone przez Haleon Research dowodzą, że aż połowa dzieci w Wielkiej Brytanii cierpi na niską samoocenę z powodu wyglądu swoich zębów. Aquafresh postanowiła pomóc im zwalczyć ten kompleks i zadbać o ładny, a co najważniejsze zdrowy uśmiech. Tak powstała kampania pt. „Perfekcyjne zęby to po prostu zdrowe zęby”, którą na ulicach Wysp Brytyjskich promują billboardy z nietypowymi uśmiechami.

Jak podkreślają twórcy i pomysłodawcy działań, idealne zęby nie istnieją, a upragniony przez wielu „hollywoodzki uśmiech” warto zastąpić tym, w którym zęby są wolne od próchnicy czy kamienia. Na reklamach typu OOH oraz w sieci widzimy dzieciaki z brytyjskich szkół podstawowych, które z dumą prezentują swoje różnorodne uśmiechy. Braki w uzębieniu to powód do dumy i naturalny symbol dorastania – zdaje się mówić kampania.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za opracowanie kampanii odpowiada agencja Gray London.

PS Polskie przedszkolaki z Akademii Aquafresh pobiły Rekord Guinnessa w myciu zębów

Odbyło się największe w historii Polski wydarzenie związane z higieną jamy ustnej. Przedszkolaki z Akademii Aquafresh pobiły Rekord Guinnessa w największej liczbie osób myjących zęby jednocześnie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2 Generacja Alpha – czy jesteśmy na nią gotowi?

Alphy są to osoby urodzone w latach 2010 – 2024, czyli ich najstarsi przedstawiciele mają teraz 13- 14 lat. Często nazywani są „minimillenialsami”, „gen-net”, czy „generacją TikToka”. To pierwsze pokolenie urodzone w całości w XXI wieku oraz w erze smartphonów. Do 2035 razem z generacją Zet mają oni stanowić 50% siły roboczej, a więc również dużą grupę nabywczą.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się