Badania przeprowadzone przez Haleon Research dowodzą, że aż połowa dzieci w Wielkiej Brytanii cierpi na niską samoocenę z powodu wyglądu swoich zębów. Aquafresh postanowiła pomóc im zwalczyć ten kompleks i zadbać o ładny, a co najważniejsze zdrowy uśmiech. Tak powstała kampania pt. „Perfekcyjne zęby to po prostu zdrowe zęby”, którą na ulicach Wysp Brytyjskich promują billboardy z nietypowymi uśmiechami.
Zobacz również
Jak podkreślają twórcy i pomysłodawcy działań, idealne zęby nie istnieją, a upragniony przez wielu „hollywoodzki uśmiech” warto zastąpić tym, w którym zęby są wolne od próchnicy czy kamienia. Na reklamach typu OOH oraz w sieci widzimy dzieciaki z brytyjskich szkół podstawowych, które z dumą prezentują swoje różnorodne uśmiechy. Braki w uzębieniu to powód do dumy i naturalny symbol dorastania – zdaje się mówić kampania.
Za opracowanie kampanii odpowiada agencja Gray London.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
PS Polskie przedszkolaki z Akademii Aquafresh pobiły Rekord Guinnessa w myciu zębów
Odbyło się największe w historii Polski wydarzenie związane z higieną jamy ustnej. Przedszkolaki z Akademii Aquafresh pobiły Rekord Guinnessa w największej liczbie osób myjących zęby jednocześnie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2 Generacja Alpha – czy jesteśmy na nią gotowi?
Alphy są to osoby urodzone w latach 2010 – 2024, czyli ich najstarsi przedstawiciele mają teraz 13- 14 lat. Często nazywani są „minimillenialsami”, „gen-net”, czy „generacją TikToka”. To pierwsze pokolenie urodzone w całości w XXI wieku oraz w erze smartphonów. Do 2035 razem z generacją Zet mają oni stanowić 50% siły roboczej, a więc również dużą grupę nabywczą.