TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Muzeum w domowym zaciszu. Siemens i Fundacja Niezła Sztuka rozpoczynają akcję „Arcydzieło do kawy”

Muzeum w domowym zaciszu. Siemens i Fundacja Niezła Sztuka rozpoczynają akcję „Arcydzieło do kawy”
Siemens wraz z Fundacją Niezła Sztuka zapraszają do udziału w akcji pod hasłem „Unleash Creativity". Jej celem jest propagowanie sztuki i zwyczaju picia kawy bez konieczności wychodzenia z domu.
O autorze
2 min czytania 2024-01-29

Marka Siemens wraz z Fundacją Niezła Sztuka zapraszają do wspólnego odkrywania sztuki przy filiżance aromatycznej kawy. W tym celu powstała seria pt. „Arcydzieło do kawy”. To cykl esejów poświęconych malarstwu i publikowanych na portalu NiezlaSztuka.net.

fot. www.niezlasztuka.net

Poza cyklem artykułów publikowanych na stronie Fundacji, teksty stworzone przez markę Siemens i Niezłą Sztukę będzie można zobaczyć również w mediach społecznościowych. Wśród omawianych dzieł sztuki znajdzie się m.in. „Kawa” Pierra Bonnarda, „Mleczarka” Johannesa Vermeera, „Śniadanie na trawie” Édouarda Maneta, „Taras kawiarni w nocy” Vincenta van Gogha oraz „Poranne słońce” Edwarda Hoppera. Każdy obraz można podziwiać i poznać bliżej bez konieczności wstawania z kanapy, korzystając ze specjalnie przygotowanej bazy online.

– Bardzo się cieszymy, że są takie marki, które wspierają nas w działaniach edukacyjnych. Planujemy artykuły o dziełach z muzeów z całego świata. Często za znanym obrazem kryje się niesamowita historia artysty lub okoliczności powstania dzieła. Będziemy razem odkrywać nowe oblicze sztuki przy dobrej kawie! – komentują Dana Tomczyk-Dołgij i Joanna Majewska, założycielki Niezłej Sztuki.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Niezła Sztuka, czyli muzeum w domu

– Podróż po dziełach sztuki z filiżanką kawy dowolnego z zakątka świata – a to wszystko bez wychodzenia domu, bo aromatyczny napój można przyrządzić z automatycznymi ekspresami marki Siemens. Oto inspirujący pomysł na poranek czy popołudniową chwilę wytchnienia. Odkrywanie poszerza horyzonty: te smakowe, kulturalne i podróżnicze. Siemens wraz z Niezłą Sztuką oferują zaś wszystkie te doznania w pakiecie — mówi Justyna Sobieraj, Kierownik Sekcji Komunikacji Marek Małego AGD w BSH.

fot. www.niezlasztuka.net

Słuchaj podcastu NowyMarketing

I rzeczywiście — wystarczy kilka kliknięć, aby przenieść się do jednego z największych światowych muzeów. Jak czytamy na stronie: misją Fundacji Niezła Sztuka jest postępowanie zgodnie z zasadą, według której sztuka jest dla każdego — od amatora do konesera. I rzeczywiście: wśród projektów Fundacji można znaleźć m.in. takie działania, jak „Muzeum w Liceum”, czyli zajęcia dla licealistów poświęcone sztuce, czy „Muzeana”, będąca wirtualnym przeglądem dzieł sztuki z najważniejszych muzeów w Polsce.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Współpraca z Fundacją Niezła Sztuka jest elementem szerokiej kampanii produktowej dla ekspresów do kawy marki Siemens.

Zdjęcie główne: Freepik

PS Google łączy sztukę i AI w aplikacji Art Selfie 2

Przy pomocy generatywnej sztucznej inteligencji, Google zaprasza do świata sztuki. Wszystko dzięki narzędziu Art Selfie 2 dostępnym w Google Arts & Culture.

PS2 Rozmowy Advalue Engaged: O co chodzi młodym twórcom?

Na koniec cyklu „Rozmowy Advalue Engaged”, który został poświęcony wywiadom z kobietami zaangażowanymi w aktualne problemy i tematy społeczne – oddajemy głos artystce z pokolenia Zet – Julii Woronowicz. Malarka, rzeźbiarka, ilustratorka i piosenkarka, która odkrywa dla nas na nowo zapomniane rytuały, odsłania wciąż istniejące stereotypy i schematy myślenia patriarchalnego.