FACE IT! odpowiadać będzie za PR, media relations oraz koordynację współpracę z polskimi instytucjami i partnerami. Agencja pracowała wcześniej z ARTE projektowo, przy launchu serwisu, który wystartował w listopadzie 2016 roku. Obecną umowę podpisano na pół roku.
ARTE po polsku to bezpłatny serwis on-line uruchomiony w ramach współfinansowanego przez Unię Europejską projektu ARTE Europe, który stawia sobie za cel wzmocnienie europejskiej integracji kulturalnej poprzez oferowanie jak najszerszej publiczności wysokiej jakości treści ARTE TV w różnych wersjach językowych. Poza wersją francuską i niemiecką, programy można oglądać po polsku: http://www.arte.tv/pl, po angielsku: www.arte.tv/en i po hiszpańsku: www.arte.tv/es. Dzięki temu aż 60% Europejczyków ma dostęp do programów ARTE w swoim języku ojczystym. Oferta dostępna jest on-line, również na aplikacjach na smartfony, tablety oraz poprzez Smart TV.
Zobacz również
ARTE po polsku to bogata oferta programów dokumentalnych, reportaży śledczych i społecznych, magazynów naukowych i kulturalnych. Internauci mogą też oglądać flagowe magazyny ARTE, takie jak Tracks – o najnowszych trendach kulturalnych i praktykach artystycznych; ARTE Reportage – poświęcony aktualnym wydarzeniom międzynarodowym w Europie i na świecie oraz europejski magazyn kulturalny Metropolis. Dzięki selekcji ARTE Concert w serwisie można znaleźć relacje z koncertów – od muzyki klasycznej, przez jazz, etno, soul, po muzykę współczesną. Co tydzień ARTE po polsku oferuje około piętnastu godzin nowych programów.
Agencja Face it! działa od 2012 roku. W segmencie TV obsługuje kanały Romance TV, Motowizję i France 24. Wcześniej współpracowała także z Fokus TV. FACE IT! posiada wieloletnie doświadczenie w branży – zespół tworzą osoby mające na koncie pracę na rzecz CANAL+ / CYFRA+ i nc+ oraz stacji z bardzo zróżnicowanych obszarów tematycznych: CANAL+ Sport, ale kino+, Planete+, MiniMini+, teleTOON+, kuchnia+, DOMO+, MiniMax, ZigZap, Jetix, Seasons, MTV, Marcopolo, Club, Extreme Sports Channel, AB Moteurs.
Ponadto Face it! współpracuje z klientami z różnorodnych branż, m.in. z takimi firmami jak: Cinema-City (największy operator kin w Europie Środkowo-Wschodniej), Paese (producent pielęgnacyjnych kosmetyków kolorowych), Prelios (doradztwo inwestycyjne), Toptextil (czołowy importer materiałów obiciowych) czy Grochola Prawdziwy Chleb (sieć piekarni).
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing