TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Artur Brzęczkowski (Allegro): Internet to moje środowisko

Artur Brzęczkowski (Allegro): Internet to moje środowisko
Kolejną osobą, która zmierzyła się z naszą Marketingową 11 jest Artur Brzęczkowski, dyrektor marketingu Allegro.
O autorze
1 min czytania 2012-06-28

1. W marketingu internetowym najważniejsze są…

wyczucie czasu i potrzeb, obserwacja konkurencji i rynku, analizy, szybka i skuteczna reakcja oraz bycie w centrum zmian (Social, Local and Mobile trends).  

2. Pierwszy projekt lub kampania, które dodały mojej marce skrzydeł, to…

kontrakt z Onetem. Nastąpił wówczas szybki przyrost rejestracji oraz wzrost znajomości marki.  

3. Najtrudniejsze zawodowe wyzwanie, z jakim przyszło mi się zmierzyć, to…

wejście na rynek w Polsce silnego zagranicznego konkurenta o bardzo znanej marce i zrobienie wszystkiego, by go pokonać już na starcie.

4. Projekt marketingowy, z którego jestem najbardziej dumny, to…

Pod Skrzydłami Allegro 2007.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

5. Kampania, której twórcom szczególnie zazdroszczę, to…

nie do końca kampania, ale sposób w jaki w Polsce pojawiły się Google i Facebook, jak szybko zawładnęły rynkiem i zdobyły przewagę.

6. Najbardziej obiecujące nowe trendy w e-marketingu to…

wykorzystanie social mediów, gier oraz aplikacji mobilnych do pozyskiwania jakościowego ruchu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing


7. Działania, które są totalnie przereklamowane w e-marketingu, to…

m.in.  QR kody.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

8. We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze są…

zrozumienie celów i umiejętność wypracowania zgodnego i efektywnego produktu.

9. Swoje inspiracje czerpię z…

Internetu. Preferuję Internet nad telewizję, książki nad film (czytam wyłącznie e-booki), recenzje lub opinie użytkowników nad pseudofachową literaturę; fotografuję lustrzanką, choć coraz częściej korzystam z aparatu w telefonie, mam mnóstwo aplikacji na każdą okazję i porę, słucham muzyki z sieci i zaczytuję się w forach oraz blogach tematycznych. Internet to moje środowisko…

10. Gdybym miał sprzedawać polskie koszulki w Chinach, a miałbym nieograniczony budżet na działania e-marketingowe, to…

wprowadziłbym na rynek aplikację na smartfony, która wykorzystując ukryte znaki na koszulkach (użycie augmented reality) pokazywałaby na ekranie  telefonu w odmienny sposób jej właściciela, na wesoło – robiłaby zdjęcie i umieszczała je na portalach społecznościowych. Do tego kampania w TV, która pokazuje mechanizm zabawy: odkryj, co masz na koszulce i podziel się z innymi tą wiedzą. Media do wykorzystania to: TV, mobile i social. Koszulki byłyby dostępne w sprzedaży internetowej – wzory z markerami dostępne dla każdego, tak by można zrobić znajomemu niestandardowy prezent.

11. Zajmuję się marketingiem, dlatego że…

lubię pracę w zespole, do którego się zaliczam, sprawia mi to ogromną przyjemność.