1. W marketingu internetowym najważniejsze są…
wyczucie czasu i potrzeb, obserwacja konkurencji i rynku, analizy, szybka i skuteczna reakcja oraz bycie w centrum zmian (Social, Local and Mobile trends).
2. Pierwszy projekt lub kampania, które dodały mojej marce skrzydeł, to…
kontrakt z Onetem. Nastąpił wówczas szybki przyrost rejestracji oraz wzrost znajomości marki.
Zobacz również
3. Najtrudniejsze zawodowe wyzwanie, z jakim przyszło mi się zmierzyć, to…
wejście na rynek w Polsce silnego zagranicznego konkurenta o bardzo znanej marce i zrobienie wszystkiego, by go pokonać już na starcie.
4. Projekt marketingowy, z którego jestem najbardziej dumny, to…
Pod Skrzydłami Allegro 2007.
5. Kampania, której twórcom szczególnie zazdroszczę, to…
nie do końca kampania, ale sposób w jaki w Polsce pojawiły się Google i Facebook, jak szybko zawładnęły rynkiem i zdobyły przewagę.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
6. Najbardziej obiecujące nowe trendy w e-marketingu to…
wykorzystanie social mediów, gier oraz aplikacji mobilnych do pozyskiwania jakościowego ruchu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
7. Działania, które są totalnie przereklamowane w e-marketingu, to…
m.in. QR kody.
8. We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze są…
zrozumienie celów i umiejętność wypracowania zgodnego i efektywnego produktu.
9. Swoje inspiracje czerpię z…
Internetu. Preferuję Internet nad telewizję, książki nad film (czytam wyłącznie e-booki), recenzje lub opinie użytkowników nad pseudofachową literaturę; fotografuję lustrzanką, choć coraz częściej korzystam z aparatu w telefonie, mam mnóstwo aplikacji na każdą okazję i porę, słucham muzyki z sieci i zaczytuję się w forach oraz blogach tematycznych. Internet to moje środowisko…
10. Gdybym miał sprzedawać polskie koszulki w Chinach, a miałbym nieograniczony budżet na działania e-marketingowe, to…
wprowadziłbym na rynek aplikację na smartfony, która wykorzystując ukryte znaki na koszulkach (użycie augmented reality) pokazywałaby na ekranie telefonu w odmienny sposób jej właściciela, na wesoło – robiłaby zdjęcie i umieszczała je na portalach społecznościowych. Do tego kampania w TV, która pokazuje mechanizm zabawy: odkryj, co masz na koszulce i podziel się z innymi tą wiedzą. Media do wykorzystania to: TV, mobile i social. Koszulki byłyby dostępne w sprzedaży internetowej – wzory z markerami dostępne dla każdego, tak by można zrobić znajomemu niestandardowy prezent.
11. Zajmuję się marketingiem, dlatego że…
lubię pracę w zespole, do którego się zaliczam, sprawia mi to ogromną przyjemność.