Artur Jabłoński (Digitalk): Inne agencje, kiedy popełnią błąd, to ściemniają (podcast)

Artur Jabłoński (Digitalk): Inne agencje, kiedy popełnią błąd, to ściemniają (podcast)
Artur Jabłoński to CEO agencji Digitalk i jeden z najbardziej rozpoznawalnych blogerów i konsultantów marketingowych. Rozmawiamy z Arturem o jego ścieżce kariery, książkach i tym, jakie są największe grzechy branży.
O autorze
0 min czytania 2021-10-08

Wywiad z Arturem Jabłońskim

Artur Jabłoński zaczynał jako bloger w okolicach 2010 r. To za jego sprawą rozwijał swoje kompetencje contentowe i marketingowe. Z czasem zaczął pracować jako copywriter, a później PR-owiec i koordynator działań marketingowych. 

W 2016 r. porzucił etat na rzecz pracy, jako freelancer i choć początkowo tego nie zamierzał – stał się pełnoprawnym przedsiębiorcą. Na swoim koncie ma już cztery książki, organizowanie TEDx, czy liczne prelekcje na największych branżowych eventach. Rozmawiamy z Arturem nt. jego drogi w najnowszym odcinku NowyMarketing Podcast.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj