Artur Karwala z branżą reklamową związany jest od ponad 7 lat. Poprzednio pracował na stanowisku senior copywritera w agencji GONG, współtworząc kampanie dla Netflix, ING Bank Śląski, PlayStation, Huawei, Tyskie czy L’Oréal Paris. Pierwsze copywriterskie kroki stawiał w x-kom, gdzie pracował m.in. nad launchem aplikacji mobilnej sklepu i strategią komunikacji marki.
Projekty, przy których pracował, zostały docenione nagrodami branżowymi w konkursach Cannes Lions, Clio Awards, Epica Awards, Golden Drum, IAB Mixx Awards oraz Innovation Awards.
Zobacz również
Realizował m.in. nagrodzoną Złotym Lwem w Cannes kampanię „Sztuka Kradzieży”, promującą serial Lupin (Netflix); wyróżnioną w kategorii „Best Use of Social Media” przez IAB Mixx Awards, akcję „Dobry Głos dla Firm” dla ING Banku Śląskiego oraz stworzył prima aprilisowy prank z rybnicką wieżą Eiffla promujący film „Zabójcze Wesele” dla Netflix. Po godzinach wspiera Fundację Game Music w promocji i przygotowaniach nadchodzącej 5. edycji Game Music Festival.
Agnieszka Kania ma 10-letnie doświadczenie zawodowe w marketingu, eventach oraz sprzedaży. Wcześniej pracowała w agencjach They.pl, Green Parrot, czy Open Gate, gdzie pełniła rolę kluczowego lidera i kierowała zespołami specjalistów i menadżerów.
Tworzyła i wdrażała strategie marketingowe m.in dla takich klientów jak: Lidl Polska, Credit Agricole, InPost, Nestle, Gedeon Richter, Abbott Laboratories, Verco, Galeria Młociny, Dekoria, DHL Express. Była również odpowiedzialna za koordynowanie kampanii na platformach społecznościowych, analizowanie danych, zapewnianie wysokiej jakości usług oraz budowanie silnych relacji z klientami, partnerami biznesowymi i innymi działami w firmie.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Wcześniej związana była z branżą eventową – tworzyła największe wydarzenia branży fitness w Polsce i prowadziła portal internetowy dedykowany do środowiska sportowego (Branża Fitness), a także wprowadziła na rynek autorski projekt: Targi mody WOW Fashion Select.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Dołączenie do nas Artura i Agnieszki wzmocni zarówno nasz potencjał kreatywny, jak i całą strukturę. Ich kompetencje są na najwyższym poziomie, a dodatkowo – już podczas pierwszych rozmów okazało się, że mówiąc kolokwialnie – nadajemy na tych samych falach. A to dla nas bardzo ważne przy budowaniu i rozwijaniu agencji – mówi Marcin Sikorski, partner i dyrektor kreatywny Agencji Nie Do Ogarnięcia.
Agencja Nie Do Ogarnięcia projektuje komunikację 360. Realizuje projekty dla marek tj. ALDI, Łomża, pracuj.pl, Lubella, Sidolux, Saint Gobain i wielu innych. Agencja realizowała również wiele kampanii społecznych – m.in. pierwszą w Polsce kampanię dotyczącą seksualności i rodzicielstwa osób z niepełnosprawnościami (dla Fundacji Avalon), kampanię dla Fundacji Anny Dymnej czy największą na świecie akcję promującą czytelnictwo – Czytaj.pl.