Artur Manista zachowa też swoje dotychczasowe kompetencje, jakimi są w NAM m.in. kreowanie i rozwój projektów digitalowych i multimedialnych.
Artur Manista ma ponad 20 letnie doświadczenie na rynku reklamy i mediów w Polsce. Przez ostatnie 1,5 roku był odpowiedzialny za rozwój działu digital w NAM i rozwój relacji z klientami bezpośrednimi. W tym czasie współkreował i nadzorował takie autorskie projekty i programy, jak „Cinema City Gaming Days” i „Cinema City Free WiFi”.
Zobacz również
Wcześniej przez ponad 3 lata, związany był z międzynarodową agencją Isobar, należącą do Grupy Dentsu, gdzie pełnił funkcję vice president for business development i odpowiadał za piony obsługi klientów i nowego biznesu oraz rozwój kompetencji związanych z marketingiem sportowym. Przed połączeniem firm Socializer z Isobar, jako COO i business development director odpowiadał za współzarządzanie agencją i pozyskiwanie nowego biznesu oraz zarządzanie zespołami klienckimi. Wcześniej jako sales director pracował w Screen Network, gdzie zarządzał zespołem ds. sprzedaży oraz był odpowiedzialny za pozyskiwanie nowych klientów i rozwój firmy. W latach 2006 –2010 w Hator i Hator Media, jako vice prezes zarządu ds. sprzedaży odpowiadał m.in. za wprowadzanie nowych nośników Digital OOH oraz wprowadzenie modelu sprzedaży na ekranach LED. Artur Manista swoją karierę zawodową rozpoczął od pracy w spółce Biofarm, gdzie przez kilka lat działał w strukturach sprzedaży. Od wielu lat jedną z jego największych pasji jest żeglarstwo.