Operacyjnie silne wsparcie Arturowi Pęksykowi będzie zapewniał Jacek Woźniak w nowej funkcji dyrektora sprzedaży.
– Połączenie funkcji sprzedaży i marketingu w ramach jednego pionu to efekt doskonalenia procesów biznesowych w naszej firmie. Już 3 lata temu zdecydowaliśmy się przyjąć strategię, która stawia w centrum klienta i jego potrzeby. Artur potrafił świetnie wdrożyć tę wizję w obszarze marketingu. Teraz przyszedł czas, by bardzo silnie zaistniała także w zakresie naszej codziennej współpracy z siecią dilerską, a w efekcie mogła w pełni przełożyć się na klientów Porta także od strony procesu sprzedaży. Jestem przekonany, że Artur i Jacek, którzy w ostatnich latach tworzyli zgrany zespół współpracujący z naszymi partnerami handlowymi, będą potrafili zaproponować innowacyjne podejście do sprzedaży, wyznaczające nowe standardy działania w branży. Życzę obu panom powodzenia i wielu sukcesów w realizacji nowych zadań – komentuje Łukasz Luto, wiceprezes i dyrektor zarządzający Porta KMI Poland.
Zobacz również
Artur Pęksyk jest związany z Porta KMI Poland od 2006 r. Dzięki swojej wizji i determinacji przez lata inicjował zmiany wspierające wzrost i ekspansję firmy z poziomu dyrektora marketingu. Wcześniej był dyrektorem zarządzającym agencji reklamowej ITV. Ukończył filozofię i socjologię na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu.
Jacek Woźniak, dotychczasowy szef sprzedaży w Porta na Polskę, jest związany z pomorskim producentem od 2005 r. Przez kolejne lata rozwijał swoje kompetencje sprzedażowe w firmie, zajmując się eksportem, marketingiem zagranicznym oraz handlem. Jest absolwentem Uniwersytetu Gdańskiego.
– Od lat bardzo silnie zachęcamy w naszej komunikacji do otwartości w różnych wymiarach. My również jako producent drzwi chcemy być jak najbardziej otwarci na naszych partnerów biznesowych i klientów. To właśnie ich potrzeby chcemy stawiać na pierwszym miejscu w strategii i codziennych działaniach. Wraz z Jackiem zamierzamy stworzyć nowe procesy sprzedażowe, które pozwolą na dynamiczny rozwój naszym parterom i będą zapewniać najwyższy poziom obsługi klientów. Liczę, że wspólnie wdrożymy rozwiązania, które po raz kolejny potwierdzą pozycję Porta jako lidera i innowatora na rynku, tym razem w obszarze sprzedaży – komentuje Artur Pęksyk, dyrektor Pionu Sprzedaży i Marketingu w Porta KMI Poland.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing