AstraZeneca i Jeff Bridges z kampanią na temat zapobiegania COVID-19

AstraZeneca i Jeff Bridges z kampanią na temat zapobiegania COVID-19
W kampanii „Up The Antibodies” Jeff Bridges dzieli się swoją osobistą historią związaną z rakiem i koronawirusem oraz promuje jeden ze sposobów na podnoszenie odporności.
O autorze
1 min czytania 2022-09-16

AstraZeneca wystartowała z kampanią edukacyjną, w której zwraca uwagę na wyzwania, z jakimi mierzą się osoby z osłabionym układem odpornościowym. Pacjentom, dla których wirus wciąż jest powodem do niepokoju, firma farmaceutyczna proponuje terapię długo działającymi przeciwciałami monoklonalnymi.

Aby promować nowe rozwiązanie, firma podjęła współpracę ze zdobywcą Oscara – Jeffem Bridgesem. Aktor znany z takich filmów jak „Szalone serce”, „Big Lebowski” czy „Iron Man” pojawia się w spocie „Up The Antibodies”, aby opowiedzieć o swoich trudnych doświadczeniach i o tym, „jak powrócił do życia, które kocha”. 

Bridges w październiku 2020 roku ogłosił, że zmaga się z poważną chorobą nowotworową. Choć chemioterapia przyniosła zadowalające efekty, pozytywny wynik testu na COVID-19 okazał równie niebezpieczny co rak – ze względu na osłabioną odporność aktora.

Mój system odpornościowy został całkowicie zaatakowany. Na szczęście nie musisz czekać na najgorsze. Możesz zwiększyć poziom przeciwciał zanim zapuka Covid – mówi Bridges w osobistym spocie, który powstał na potrzeby kampanii.
LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Oprócz krótkiego spotu firma udostępniła także 4-minutowy film, w którym możemy zobaczyć kulisy powstawania kampanii z udziałem aktora i jego najbliższych oraz usłyszeć poruszające wyznania o walce z chorobą. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Na potrzeby kampanii powstała również specjalna strona internetowa www.uptheantibodies.com, gdzie znajdują się informacje na temat długo działających przeciwciał monoklonalnych oraz materiały edukacyjne.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Do promowania terapii dołączył także aktor, producent i nominowany do Oscara pisarz Kumail Nanjiani wraz ze swoją żoną – pisarką i producentką Emily V. Gordon.

PS
Na początku roku znany tenisista Novak Djokovic kupił 80% udziałów w firmie która pracuje nad lekiem na COVID-19.

PS 2
W zeszłorocznej świątecznej kampanii niemiecka sieć Penny zaprezentowała wzruszającą kampanię, w której rzuca światło na to, co młodzi ludzie utracili przez pandemię.