Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

ASZdziennik i Agencja K2 uruchamiają program „Grasz o stASZ”. Do wygrania płatny staż

Grupa naTemat i należący do niej serwis ASZdziennik we współpracy z Agencją K2 uruchamiają konkurs stażowy. Jego celem jest wyłonienie młodych, kreatywnych ludzi, którzy chcieliby spróbować swoich sił w branży medialno-reklamowej.
O autorze
1 min czytania 2020-10-01

Na zwycięzcę programu „Grasz o stASZ” czeka płatny, dwumiesięczny staż w dziale kreatywnym Agencji K2. Będzie można go odbyć do końca września 2021 roku w dowolnym dla zwycięzcy terminie. 

Na czym polega konkurs? Na napisaniu własnego ASZdziennika, czyli  jednego artykułu utrzymanego w klimacie i stylistyce tekstów ASZdziennikowych. Tematyka tekstu powinna być związana z grami komputerowymi. 

– Bardzo często dostajemy od czytelników ich propozycje tematów do ASZdziennika. Postanowiliśmy to wykorzystać i przenieść na poziom wyżej, tworząc ten konkurs stażowy, który w przeciwieństwie do tekstów ASZdziennika, jest jak najbardziej na serio. Nie potrzebujemy CV ani listów motywacyjnych. Nie wymagamy też doświadczenia. Chcemy za to przeczytać pomysłowego, zmyślonego newsa o grach komputerowych. Jako że świat mediów i reklamy jest połączony, a tematem konkursowego tekstu mają być gry komputerowe, zaprosiliśmy do współpracy Agencję K2, która przygotowała dla CD PROJEKT RED globalną kampanię, promującą Wiedźmina na 11 światowych rynkach. K2 zdecydowało się zaoferować zwycięzcy konkursu płatny staż. – mówi Michał Mańkowski, redaktor naczelny, dyrektor operacyjny i członek zarządu Grupy naTemat.

– ASZdziennik to jedno z najbardziej kreatywnych mediów w polskim internecie, a my chcemy tworzyć najbardziej kreatywny content. Rozwijamy się, wkrótce będziemy promować kolejne gry. Staramy się najlepiej jak to możliwe rozumieć potrzeby społeczności graczy, żeby efektywniej do nich docierać, więc nawiązanie współpracy z ASZdziennikiem było decyzją z gatunku oczywistych. – mówi Michał Rutkowski, dyrektor zarządzający Agencji K2.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Więcej informacji o konkursie i jego zasadach znajduje się na stronie

W jury konkursu zasiada Łukasz Jadaś, redaktor prowadzący ASZdziennik.pl, Damian Jan Borecki, head of creative Grupy Natemat, oraz Michał Rutkowski, dyrektor zarządzający Agencji K2. Akcja zaczyna się 1 października. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się