Ważnym aspektem kampanii „Z Julkiem Bobrem dziel się dobrem” była możliwość zaangażowania klientów sklepów Auchan, gdyż od każdej zakupionej maskotki Auchan przeznaczał 3 zł na projekty Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. Oprócz pomocy finansowej akcja miała również cel edukacyjny − uczyła tolerancji i akceptacji tego, że różnimy się od siebie.
– Współpraca Auchan ze Stowarzyszeniem SOS Wioski Dziecięce datuje się od 2009 roku. To dla naszej firmy wyjątkowy Partner. Podziwiamy działalność i zaangażowanie z jakim otacza swoich podopiecznych. To dla nas bardzo ważne, że dzięki naszej kampanii „Z Julkiem Bobrem dziel się dobrem” mamy wkład w zapewnienie lepszego życia dzieciom z Wiosek Dziecięcych. Zebranie takiej kwoty było możliwe dzięki zaangażowaniu naszych klientów i pracowników. Bez ich wsparcia sukces akcji nie byłby możliwy – mówi Gérard Gallet, dyrektor generalny Auchan Retail Polska.
Zobacz również
– Firma Auchan to dla nas bardzo ważny partner, który wspiera nas już od lat. Dzięki wielu wspólnym akcjom i otrzymanej pomocy jesteśmy w stanie nieprzerwanie troszczyć się o potrzeby dzieci porzuconych, osieroconych i zagrożonych utratą opieki rodziców. Od lat prowadzimy także projekt #JestemzSOS, zajęcia dla dzieci w szkołach o empatii i tolerancji wobec dzieci z pieczy zastępczej i rodzin w kryzysie. Kampania z Bobrem Julkiem w roli głównej pięknie się weń wpisuje. Jesteśmy wdzięczni firmie Auchan, jej Klientom i pracownikom za zaangażowanie i serce jakie oddają tej sprawie. Wszystkich, którzy chcieliby zorganizować takie zajęcia w szkole swojego dziecka zapraszamy na www.jestemzSOS.org – mówi Anna Choszcz-Sendrowska, przedstawicielka Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce.
Ze Stowarzyszeniem SOS Wioski Dziecięce Auchan Retail współpracuje zarówno w Polsce jak i w innych krajach. Od 2009 roku sieć wielokrotnie zbierała środki dla podopiecznych SOS Wiosek Dziecięcych sprzedając charytatywną maskotkę – misia lub kartki świąteczne. Dodatkowo, dwa projekty zgłoszone przez SOS Wioski Dziecięce w Polsce zostały dofinansowane przez Fundację Auchan na rzecz młodzieży..
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]