Auchan uruchamia w pełni interaktywną, zdigitalizowaną gazetkę

Auchan uruchamia w pełni interaktywną, zdigitalizowaną gazetkę
Klienci Auchan Polska zyskali innowacyjną w pełni interaktywną digitalną gazetkę. To pierwsze wśród handlowych sieci spożywczych na polskim rynku rozwiązanie z dynamicznym contentem i możliwością zakupów online.
O autorze
1 min czytania 2024-03-22

Klienci dokonują dziś coraz bardziej świadomych zakupów, dlatego od sklepów oczekują aktualnych informacji dotyczących oferty, w tym akcji promocyjnych. Dokonując zakupowych wyborów, chętnie sięgają po gazetki, a znakiem czasów, coraz częściej do ich wersji elektronicznych. Tym bardziej nas cieszy, że w naszej interaktywnej gazetce znajdą nie tylko informacje o aktualnych promocjach, ale także więcej treści, dużo inspiracji, oraz możliwości bardziej zaangażowanego i efektywnego korzystania z tego rozwiązania – mówi Małgorzata Piekarska, dyrektor Marki, Klienta, Data, SI w Auchan Polska.

Interaktywna gazetka Auchan zyskała ważną funkcjonalność – została zintegrowana z usługą e-commerce. Dzięki temu już z poziomu gazetki, podczas jej przeglądania, można kupić wybrane produkty kupić. Wystarczy aktywować link „zamów on-line”, przekierowujący do karty produktu na stronie sklepu Auchan.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Intuicyjny interfejs pozwala na łatwą nawigację. W gazetce pojawiły się interaktywne elementy, które zachęcają do interakcji – wystarczy kliknąć, aby przejść na bloga Auchan lub na stronę z przepisami. Przykładowo obecnie w okresie przedświątecznym klienci mogą skorzystać z przepisów m.in. na faszerowane jajka z szynką, doradę królewską z piekarnika czy tradycyjną pieczoną gęś w sosie winnym, a na blogu zapoznać się z najnowszymi trendami w ozdabianiu koszyczka wielkanocnego.

Interaktywna gazetka dostępna będzie obecnie dwa razy w miesiącu, a od września 2024 r. każde wydanie będzie miało właśnie taką formę.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zdjęcia: mat. pras.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się