Klienci dokonują dziś coraz bardziej świadomych zakupów, dlatego od sklepów oczekują aktualnych informacji dotyczących oferty, w tym akcji promocyjnych. Dokonując zakupowych wyborów, chętnie sięgają po gazetki, a znakiem czasów, coraz częściej do ich wersji elektronicznych. Tym bardziej nas cieszy, że w naszej interaktywnej gazetce znajdą nie tylko informacje o aktualnych promocjach, ale także więcej treści, dużo inspiracji, oraz możliwości bardziej zaangażowanego i efektywnego korzystania z tego rozwiązania – mówi Małgorzata Piekarska, dyrektor Marki, Klienta, Data, SI w Auchan Polska.
Zobacz również
Interaktywna gazetka Auchan zyskała ważną funkcjonalność – została zintegrowana z usługą e-commerce. Dzięki temu już z poziomu gazetki, podczas jej przeglądania, można kupić wybrane produkty kupić. Wystarczy aktywować link „zamów on-line”, przekierowujący do karty produktu na stronie sklepu Auchan.
Intuicyjny interfejs pozwala na łatwą nawigację. W gazetce pojawiły się interaktywne elementy, które zachęcają do interakcji – wystarczy kliknąć, aby przejść na bloga Auchan lub na stronę z przepisami. Przykładowo obecnie w okresie przedświątecznym klienci mogą skorzystać z przepisów m.in. na faszerowane jajka z szynką, doradę królewską z piekarnika czy tradycyjną pieczoną gęś w sosie winnym, a na blogu zapoznać się z najnowszymi trendami w ozdabianiu koszyczka wielkanocnego.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Interaktywna gazetka dostępna będzie obecnie dwa razy w miesiącu, a od września 2024 r. każde wydanie będzie miało właśnie taką formę.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zdjęcia: mat. pras.