Odnowienie pięcioletniej współpracy marki z turniejem organizowanym w Melbourne potwierdza silną więź między Grupą Lavazza, a tenisem. Od 2015 roku Lavazza jest jedyną marką z segmentu Food&Beverage na świecie, która współpracuje ze wszystkimi czterema turniejami Wielkiego Szlema. W listopadzie 2019 podpisała również umowę sponsorską z finałami Next Generation w Mediolanie.
Powrót Lavazzy na korty Australian Open to kolejny krok w stronę budowania pozycji marki na świecie i umacniania jej obecności na jednym z kluczowych rynków, poprzez promocję jednocześnie doświadczanie prawdziwej, włoskiej kawy na jednym z najważniejszych wydarzeń sportowych na świecie.
Zobacz również
– Partnerstwo z Australian Open to strategiczny wybór dla Lavazzy na bardzo dynamicznym rynku, takim jak Australia, gdzie kwitnie kultura kawy, a jakość Made in Italy zawsze cieszyła się dużym zainteresowaniem. Lavazza powraca po raz kolejny na korty tenisowe Melbourne i potwierdza swoją tegoroczną obecność na czterech turniejach Wielkiego Szlema uruchamiając na nowo największą kawiarnię na świecie, która każdego roku serwuje ponad milion filiżanek kawy. Sponsoring wydarzeń sportowych stanowi podstawowy sposób na przekazanie wartości marki szerszemu gronu odbiorców, wraz z kawowym doświadczeniem dostosowanym do zwyczajów konsumpcyjnych gości i lokalnej tradycji – powiedział wiceprezes grupy Marco Lavazza.
Lavazza związała się z międzynarodowym tenisem najwyższej klasy już w 2011 roku, kiedy po raz pierwszy pojawiła na kortach Wimbledonu. Przez lata, wspólnie wyznawane wartości dążenia do doskonałości, innowacji połączonej z tradycją i rytuałem, internacjonalizmu, zabawy i pasji, jeszcze bardziej wzmocniły przywiązanie marki do tego sportu. Firma jest obecna na najlepszych turniejach tenisowych na świecie, a jej celem jest rozpowszechnianie i promowanie prawdziwej kultury picia włoskiej kawy w wyjątkowy i oryginalny sposób. Aby dotrzeć do młodych entuzjastów, niedawno zdecydowała się sponsorować finały turnieju Next Generation w Mediolanie.
W czasie turnieju Australian Open Lavazza oficjalnie przedstawiła swój zespół Ambasadorów Marki, którzy biorą udział w międzynarodowej kampanii reklamowej „More than Italian”. Firma będzie współpracować z tymi obiecującymi młodymi graczami i mistrzami tenisa, w ramach partnerstwa z turniejami Wielkiego Szlema. Gracze, których będzie wspierała Grupa w nadchodzących wyzwaniach to nowy włoski fenomen Jannik Sinner, obiecujący Australijczyk Alex De Minaur, rosyjski gracz Karen Khachanov oraz odnoszące sukcesy Angelique Kerber i Johanna Konta.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Wraz ze swoimi Ambasadorami, Lavazza zdecydowała się wesprzeć inicjatywę #Aces4BushFireRelief promowaną przez organizację Tennis Australia w odpowiedzi na kryzys spowodowany pożarami buszu w całym kraju. Podczas całego turnieju, za każdego asa zdobytego przez jednego z Ambasadorów Marki, Lavazza przekaże darowiznę na rzecz organizacji Czerwonego Krzyża, aby pomóc poszkodowanym społecznościom. Lavazza przekaże również część dochodów uzyskanych ze sprzedaży kawy podczas imprezy oraz podaruje kawę lokalnym społecznościom zmagającym się trudności.
Słuchaj podcastu NowyMarketing