Kooperacja podmiotów będzie oparta na wzajemnym uzupełnianiu kompetencji oraz oferty dla klientów. Ponadto ma być ona dodatkową przewagą w pozyskiwaniu nowych budżetów. Firma Whites została wybrana na partnera na drodze biznesowej rekomendacji.
– Nawiązanie współpracy z Autentiką to znak, jak ważna jest dobra współpraca na linii wykonawca – agencja SEO – przyznaje Maciej Woźniak, managing partner firmy Whites.
Zobacz również
Jest to kolejny krok poczyniony przez Autentikę w celu stworzenia konsorcjum firm wyspecjalizowanych w poszczególnych obszarach e-marketingowych. Obecnie oprócz Whites z tą interaktywną agencją współpracuje także wrocławska firma Divante działająca w obszarze e-commerce. Ale jak przyznaje Michał Samojlik – prezes zarządu Autentiki, to nie koniec zacieśniania współpracy z branżowymi podmiotami:
– Dostajemy sporo sygnałów od klientów o potrzebie kompleksowych usług. Chcemy stworzyć grupę podmiotów sprofilowanych pod konkretne obszary e-marketingowe, ponieważ głęboko wierzymy w specjalizacje.
Autentika jako niezależna agencja interaktywna świadczy od 2005 roku wyspecjalizowane usługi w zakresie wykorzystywania nowych mediów oraz technologii w biznesie. Firma posiada doświadczenie zarówno w kreowaniu wizerunku firm w sieci, jak i realizacji nowatorskich startupów internetowych. W portfolio znajdują się między innymi projekty dla: Kompania Piwowarska, Bayer, Continental, Cinema City, Zdrovit, Internorm, Grupa e-budownictwo.pl, Onet, Wirtualna Polska, Wprost, Leroy Merlin.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Whites to agencja marketingu w wyszukiwarkach, specjalizująca się w jakościowym pozycjonowaniu, tzw. White Hat SEO. Zespół Whites to specjaliści z wieloletnim doświadczeniem w promocji w wyszukiwarkach internetowych, zarówno na rynku polskim jak i globalnym. Wśród klientów znajdują się między innymi CD Projekt, Benefit Systems, Domy.pl, ABCzdrowie.pl.
Słuchaj podcastu NowyMarketing