Marka KitKat wspiera tych pracowników, którzy w okresie świątecznym muszą nadal siedzieć za biurkiem, podczas gdy ich koledzy buszują po sklepach w poszukiwaniu ostatnich prezentów lub po prostu odpoczywają w domu.
Wykorzystując zwrotki mailowe o nieobecności w pracy, KitKat chce zmienić frustrację pracowników w chwilę radości. W ramach kampanii „Auto Reply Break” marka proponuje tym, którzy cieszą się wolnym, skorzystanie z zabawnej wiadomości zwrotnej dotyczącej swojej nieobecności. W informacji zwrotnej urlopowicze przypominają pracującym o przerwie i zjedzeniu KitKata, którego później im odkupią.
Zobacz również
KitKat wykorzystał w kampanii element nostalgiczny, jakim jest stworzenie kreacji mailowej przy użyciu grafiki ASCII, które była popularna jeszcze przed erą emoji.

Za kampanię odpowiada agencja Publicis Middle East.
Jak social media zmieniają współczesną ścieżkę zakupową? [WEBINAR]
– Odpowiedzi o nieobecności w biurze są często źródłem frustracji dla tych, którzy nadal pracują. Dostrzegliśmy tutaj okazję, aby przekształcić te wiadomości e-mail w coś zabawnego. KitKat zawsze oznaczał przerwy w miejscu pracy od 1937 roku. Ta inicjatywa zapewnia lepsze przerwy osobom pracującym w okresie świątecznym. To nasz sposób na powiedzenie, czy jesteś poza biurem, czy przy biurku, pamiętaj, aby zrobić sobie przerwę. Weź KitKata – mówi Deniz Yamanel, dyrektor wykonawczy w Nestle.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Nie zdarza się codziennie, aby znaleźć nową przestrzeń medialną dla swojej marki. E-maile Out-Of-Office to idealne miejsce dla KitKat, aby promować przerwę, szczególnie w okresie świątecznym, gdy ci, którzy naprawdę potrzebują przerwy, to pracownicy, którzy nadal są w biurze, podczas gdy ich koledzy są poza domem – dodaje Bana Salah, dyrektor kreatywny Publicis Middle East.