Marka KitKat wspiera tych pracowników, którzy w okresie świątecznym muszą nadal siedzieć za biurkiem, podczas gdy ich koledzy buszują po sklepach w poszukiwaniu ostatnich prezentów lub po prostu odpoczywają w domu.
Wykorzystując zwrotki mailowe o nieobecności w pracy, KitKat chce zmienić frustrację pracowników w chwilę radości. W ramach kampanii „Auto Reply Break” marka proponuje tym, którzy cieszą się wolnym, skorzystanie z zabawnej wiadomości zwrotnej dotyczącej swojej nieobecności. W informacji zwrotnej urlopowicze przypominają pracującym o przerwie i zjedzeniu KitKata, którego później im odkupią.
Zobacz również
KitKat wykorzystał w kampanii element nostalgiczny, jakim jest stworzenie kreacji mailowej przy użyciu grafiki ASCII, które była popularna jeszcze przed erą emoji.

Za kampanię odpowiada agencja Publicis Middle East.
„Seat Belters”: spersonalizowane playlisty Spotify pomagają stać się lepszym kierowcą
– Odpowiedzi o nieobecności w biurze są często źródłem frustracji dla tych, którzy nadal pracują. Dostrzegliśmy tutaj okazję, aby przekształcić te wiadomości e-mail w coś zabawnego. KitKat zawsze oznaczał przerwy w miejscu pracy od 1937 roku. Ta inicjatywa zapewnia lepsze przerwy osobom pracującym w okresie świątecznym. To nasz sposób na powiedzenie, czy jesteś poza biurem, czy przy biurku, pamiętaj, aby zrobić sobie przerwę. Weź KitKata – mówi Deniz Yamanel, dyrektor wykonawczy w Nestle.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Nie zdarza się codziennie, aby znaleźć nową przestrzeń medialną dla swojej marki. E-maile Out-Of-Office to idealne miejsce dla KitKat, aby promować przerwę, szczególnie w okresie świątecznym, gdy ci, którzy naprawdę potrzebują przerwy, to pracownicy, którzy nadal są w biurze, podczas gdy ich koledzy są poza domem – dodaje Bana Salah, dyrektor kreatywny Publicis Middle East.