Swoim doświadczeniem oraz wizją przyszłości marki podzieli się z uczestnikami GOLDEN MARKETING CONFERENCE.
Profesor KEVIN LANE KELLER znany jest w Polsce i na świecie jako absolutny autorytet w dziedzinie brand marketingu. Wraz z Philipem Kotlerem zasłynął jako współautor „Marketing Management”, natomiast jego indywidualne dzieło „Strategiczne zarządzanie marką” okrzyknięte zostało „biblią brandingu” nie tylko przez środowisko akademickie.
Zobacz również
KELLER swoje doświadczenie zawodowe zdobywał jako konsultant i doradca brand marketingu w takich firmach jak Accenture, American Express, Disney, Ford, Intel, Levi Strauss, Procter & Gamble, oraz SAB Miller. Ponadto, doradzał również takim firmom jak Allstate, Beiersdorf (Nivea), BlueCross BlueShield, Campbells, Eli Lilly, ExxonMobil, General Mills, Goodyear, Kodak, Mayo Clinic, Nordstrom, Shell Oil, Starbucks, Unilever, oraz Young & Rubicam. Był on również powiernikiem Naukowego Instytutu ds. Marketingu, jak również głównym prelegentem seminariów z zakresu marketingu podczas spotkań organizowanych dla osób na stanowiskach zarządczych.
Główną specjalizacją KELLERA są strategie marketingowe oraz planowanie, a w szczególności obserwacje zachowań klientów w kontekście poprawy strategii marketingowych. Wnioskami dzieli się z czytelnikami w swoich publikacjach zamieszczanych m.in. w prestiżowych czasopismach marketingowych „Journal of Marketing”, „Journal of Marketing Research”, oraz „Journal of Consumer Research”. Obecnie Keller skupia się na badaniach dotyczących tworzenia, mierzenia oraz zarządzania wartością marki.
KEVIN LANE KELLER swoim wystąpieniem otworzy pierwszą edycję Golden Marketing Conference, skierowanej do top managementu, kadry zarządzającej i osób decyzyjnych budujących polską sferę biznesu. Konferencja potrwa dwa dni od 29 do 30 września 2015 r. a odbędzie się na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich w najbardziej reprezentacyjnym centrum konferencyjnym Poznań City Center z widowiskową Salą Ziemi mieszczącą 2 000 osób.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Więcej informacji na temat spotkania znaleźć można na stronie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing