– Komunikacja korporacyjna i doradztwo kryzysowe to jedne z filarów oferty Grayling na polskim rynku. Awans Bartka potwierdza jego wysokie kompetencje i różnorodne doświadczenie konsultingowe w tych obszarach, które przyczynią się do dalszego dynamicznego rozwoju naszego działu korporacyjnego – mówi Klara Banaszewska, dyrektor generalna Grayling Poland.
Od roku Bartosz Sroka pełni także rolę Head of Crisis Management w polskim biurze Grayling. Nadzoruje projekty z zakresu komunikacji kryzysowej oraz rozwija dotychczasową ofertę agencji w tym obszarze, na którą składają się trzy główne obszary: szkolenia i warsztaty, opracowanie procedur komunikacji kryzysowej, oraz bieżące doradztwo i wsparcie firm w sytuacjach trudnych i kryzysie.
Zobacz również
Bartosz posiada wieloletnie doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu strategii komunikacji korporacyjnej i kryzysowej w różnych obszarach biznesowych. Pracował dla firm z takich sektorów jak: nieruchomości, finanse, energetyka, TMT, przemysł, logistyka, handel czy branża spożywcza. Ma także doświadczenie w działaniach z zakresu relacji inwestorskich i komunikacji ofert publicznych akcji (IPO). Do Grayling Poland dołączył w 2016 r.