Awans w dziale sprzedaży w LifeTube

Ostatnich kilka miesięcy to czas intensywnych zmian w LifeTube - największej sieci wielokanałowej YouTube (MCN) w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Po objęciu przez Justynę Bajer stanowiska Sales Director, awansowano kolejnego członka jej działu.
O autorze
1 min czytania 2016-12-08

Stanowisko Senior Account Manager objęła  Magdalena Talma, dotychczasowa Account Manager

Talma w LifeTube działa od kwietnia 2016 r. Dotychczas na stanowisku – Account Manager odpowiadała za pozyskiwanie klientów oraz tworzenie strategii współpracy z Twórcami zrzeszonymi w sieci.  Koordynowała kampanie dla takich marek, jak: Sobieski z Karolem Paciorkiem, Mazda z Łukaszem Jakóbiakiem, czy Lidl z AdBusterem. Tworzyła koncpecje m.in dla Coty, Loreal, czy Reckitt. W pracy stawia na profesjonalizm i dbałość o wzorowe relacje ze współpracownikami. Na stanowisku Senior Account Manager za cel postawiła sobie systematyczny rozwój i wsparcie komunikacji pomiędzy influencerem, agencją i marką.

Magdalena Talma z branżą związana jest od we wrześniu 2014 roku. Doświadczenie zdobywała w Marquard Media Polska jako Account w dziale reklamy online. Do kwietnia 2016 roku była odpowiedzialna za projekty specjalne dla polskich i globalnych marek, realizowane na takich serwisach internetowych, jak: Kozaczek.pl, Zeberka.pl, Harpersbazaar.pl, Supermamy.pl, Boska.pl, Papilot.pl Jamiemagazine.pl, Milionkobiet.pl, Cosmopolitan.pl, Joy.pl, CKM.pl, Autostaff.pl, Voyage.pl, czy Esquire.pl.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj