– Awanse odzwierciedlają zmiany w strategii rozwoju naszej agencji. Social media od początku są wpisane w nasze DNA, dlatego wzmacniamy ten obszar jeszcze bardziej, nie rezygnując jednocześnie z marketingu efektywnościowego. Naszą misją jest budzenie zaangażowania całego otoczenia marek. Zaangażowanie to istota mediów społecznościowych i dlatego nasza „mistrzyni społecznościowa” będzie kierowała całym marketingiem agencji, korzystając ze wsparcia wyjątkowej specjalistki, jaką jest Daria Bokowy. Rozwijamy też dział strategii, stąd powrót Jacka Szczepana i awans Piotra Siwca. Piotrek pracuje z nami dopiero od marca, ale już dał się poznać jako zaangażowany fachowiec od performance’u, stąd też awans o kilka stopni – wyjaśnia Anna Ledwoń-Blacha, creative owner More Bananas.
– W More Bananas objęłam stanowisko head of marketing, co oznacza, że wszystkich specjalistów z działu kreatywnego mam pod swoimi skrzydłami. To wielkie wyzwanie zawodowe oraz spora odpowiedzialność. Mocno stawiam na wzajemną pomoc, wspólnie będziemy pracować nad utrzymywaniem wyników, nowymi projektami oraz rozwojem. To świetni wielozadaniowi specjaliści, a moim zadaniem będzie koordynowanie ich pracy, abyśmy mogli efektywnie działać, zarówno z klientami, jak i wewnętrznie, innymi działami – stwierdza Natalia Sikora.
Zobacz również
– W More Bananas nadal będę prowadził kampanie Facebook Ads i Google Ads dla naszych klientów, ale wraz z rozwojem agencji położę jeszcze większy akcent na koordynowanie projektów digital już od samego początku – od ofertowania, przez tworzenie strategii i prowadzenie działań – tak, aby wykorzystać synergię wszystkich kanałów i spiąć działania płatne wraz z pozostałymi obszarami digital marketingu i nie tylko. Przechodzę z roli typowego specjalisty performance do roli koordynatora projektów digital. To nie jest już podejście zadaniowe, ale przede wszystkim projektowe spojrzenie na performance i cały digital – wyznaje Piotr Siwiec.
– Jako Marketing Strategist w naturalny sposób będę odpowiedzialny za tworzenie kompleksowych strategii dla klientów – od audytów bieżących działań, przez strategie komunikacji, po odpowiednie wyregulowanie pozycjonowania danej marki. Generalnie lubię wymyślać –coś, nie komuś i cieszę się, że właśnie tym będę się mógł zająć w pracy dla naszych klientów. Glad to be back – mówi Jacek Szczepan.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell