– Olgierd Cygan i Stefan Nowak stanowią bardzo silny duet, a ich dotychczasowe osiągnięcia przełożyły się na szereg biznesowych sukcesów na poziomie całego regionu. Usługi świadczone przez Deloitte Digital mają ogromny potencjał na wielu rynkach – mówi Andrzej Lachowski, Partner Zarządzający działem Konsultingu z Deloitte.
Deloitte Digital to globalna marka interaktywno-konsultingowa należąca do Grupy Deloitte. Oferuje kompleksowe wsparcie łączące doradztwo strategiczne, usługi kreatywno-marketingowe oraz wdrożenia zaawansowanych rozwiązań technologicznych.
Zobacz również
– Digital – cyfryzacja i narzędzia ją wykorzystujące – to coś, co zdecydowanie zmieniło zachowania konsumentów, wzmocniło ich potrzeby, a przez to stało się akceleratorem zmian nie tylko firm ale i całych rynków. Cyfryzacja daje organizacjom wielkie możliwości, ale równocześnie stawia jeszcze większe wyzwania. Firmy potrzebują przewodnika, który pomoże im działać w nowym otoczeniu Żeby to osiągnąć trzeba odpowiedniej porcji strategii i kreatywności, wspartej technologią. Taki jest Deloitte Digital – nowy model firmy i usług powstały, aby lepiej odpowiedzieć na aktualne i przyszłe oczekiwania naszych klientów – mówi Olgierd Cygan.
Deloitte Digital współtworzą zespoły: Digital Strategy & Transformation, Marketing Strategy and Consumer Research, Experience Strategy & Design (dawny uselab), Corporate Communications, Analytics & Information Management, Innovations, Cyber Security, Technology Strategy & Architecture, Salesforce, Adobe, Hybris, Marketing Automation, Creative Agency, Digital Content Factory, Robotics. W Europie Środkowej Deloitte Digital działa od października 2015 roku.
– Uważnie analizujemy potrzeby rynku i inwestujemy w takie kompetencje, które w synergii z już istniejącymi mogą wykreować największą – często unikalną wartość dla naszych klientów. Będziemy kontynuować rozwój nie tylko w Polsce, ale też w regionie Europy Środkowej – mamy bardzo silny zespół w Pradze, dynamicznie rozwijają się zespoły w Bukareszcie, Budapeszcie, czy krajach adriatyckich – dodaje Stefan Nowak.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Olgierd Cygan od ponad dwudziestu lat związany jest branżą marketingową, zwłaszcza z marketingiem digitalowym. Był założycielem i dyrektorem zarządzającym agencji interaktywnej Digital One, jest aktywnym członkiem wielu organizacji branżowych jak IAB, SAR – a w latach 2003- 2006 był Prezesem IAB Polska. Digital One stała się w 2015 roku częścią grupy Deloitte Digital w Europie Środkowej. Olgierd został Partnerem Zarządzającym obszarem Agencji oraz wiceprezesem Deloitte Digital CE. W 2016 roku został nagrodzony tytułem Człowieka Roku w konkursie Mixx Awards. Będzie łączył rolę lidera Deloitte Digital CE oraz Agency Managing Partnera.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Stefan Nowak, dotychczas pełniący obowiązki dyrektora odpowiedzialnego za rozwój biznesu, został wiceliderem Deloitte Digital w Polsce i w Europie Środkowej. Stefan dotychczas odpowiadał za strategię i rozwój usług oraz nieorganiczny wzrost Deloitte Digital CE. Specjalizuje się w efektywnym zastosowaniu innowacji w biznesie (produkt, technologia, marketing) ze szczególnym naciskiem na nowoczesne kanały komunikacji, sprzedaży i obsługi klienta (mobile & digital). Bogate doświadczenie zdobywał pracując w firmach Play, Wunderman, Grupa Onet, Dirlango oraz Deloitte. Na nowym stanowisku będzie kontynuował prace nad rozwojem Deloitte Digital w Europie Środkowej oraz współpracował z oddziałami Deloitte na rynkach EMEA.