Kolejne awanse w kreacji VMLY&R związane są ze zmianami struktury działu i jej wypłaszczeniem. Ponad 120 osób pracujących w dziale podzielonych zostało pomiędzy osiem niezależnych grup kreatywnych – większe zarządzane są przez osoby na stanowiskach CREATIVE DIRECTORS, mniejsze przez ASSOCIATE CREATIVE DIRECTORS. Pracę grup kreatywnych wesprą dodatkowo cztery zespoły specjalne: SOCIAL MEDIA & GAMING / DIGITAL PRODUCTION / DESIGN / TV PRODUCTION. Łącznie dział kreacji VMLY&R składał będzie się więc z 12 grup. Nazwiska liderek i liderów poszczególnych z nich ogłoszone zostaną w najbliższych tygodniach.
Natalia Borawska z VMLY&R związana jest od 2019 roku. Wcześniej była dyrektorem kreatywnym w Publicis Media (Next Agency / LiquidThread). W przeszłości była również związana z agencjami DDB Warszawa, Saatchi&Saatchi IS i Ogilvy&Mather. Przez kilkanaście lat pracy w międzynarodowych agencjach, w Polsce i poza jej granicami, z sukcesami tworzyła komunikację dla globalnych i lokalnych marek. Jej prace były wielokrotnie nagradzane na polskich i międzynarodowych festiwalach (KTR, Golden Drum, Cannes Lions, Eurobest, Epica, Effie). Jurorka Papaya Young Directors, KTR, Gerety czy konkursu „Podcast roku”. Kocha dobry storytelling, mocną kawę i azjatycką literaturę. Prywatnie mama 6-latka.
Zobacz również
Alek Frydrych w agencji VMLY&R od 2020 roku. Pracę w branży zaczynał czternaście lat temu w Leo Burnett. Doświadczenie w zarządzaniu zespołami zdobywał m.in. w Walk Digital czy Grey Group. Nagrodzony kilkudziesięcioma nagrodami w konkursach kreatywnych w Polsce i na świecie, w tym Grand Prix KTR i lwem w Cannes. Nałogowy juror konkursów kreatywnych (KTR, IAB MIXX, YouTube Works i innych). Prywatnie fan science fiction, entuzjasta gier komputerowych jako form fabularnych. Ojciec dwójki rozrabiaków.
Adam Smereczyński w branży reklamowej od 2004 roku, a w VMLY&R od 5 lat. Wcześniej pracował na stanowiskach managerskich m.in. w 1180heartbeats + JUNG v MATT, Change Integrated i Leo Burnett. Od zawsze swobodnie poruszał się na przecięciu marketingu i nowych technologii. Nagradzany podczas Cannes Lions, D&AD, Golden Drum, Eurobest, ADC*E, The CUP, Cannes Young Creatives, Gerety, Epica, ADC*E Young European Creative i właściciel wielu nagród lokalnych. Psychofan AI i blockchaina, fan designu i digital paintingu. Prywatnie mąż, ojciec dwóch synów oraz właściciel border terriera o imieniu Jock.
Robert Antolak w VMLY&R pracuje od ponad pięciu lat. W przeszłości związany był z agencjami DDB Warszawa, McCann i Ars Thanea. Pracował dla takich marek jak McDonald’s, Coca-Cola, Burger King, KFC, Discovery Channel. Obecnie opiekuje się marką Samsung. Jego prace były wielokrotnie nagradzane m.in. podczas KTR, Effie, IAB MIXX, Mobile Trends czy Innovation. Uwielbia logiczne myślenie i harmonogramy. Po godzinach spędza czas ze swoją córką Polą, dużo pływa i oddaje się fotografii.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing