Mateusz Cukierski – w VMLY&R od 1,5 roku. Z branżą reklamową związany od 7 lat. Wcześniej doświadczenie zawodowe zdobywał w agencjach Isobar oraz Grey, gdzie odpowiadał za przygotowanie strategii reklamowych dla takich klientów jak Škoda Auto, GSK, Tymbark, PEPCO, Cyfrowy Polsat, L’Oreal Paris. Jako senior strategy planner w VMLY&R kontynuuje współpracę z Grupą Danone (Danio, Fantasia), Samsung, Leroy Merlin, Desperados. Ma na swoim koncie prace przy projektach nagradzanych na konkursach branżowych. Łącznie ponad 24 nagrody reklamowe m.in. na: Effie, KTR, Innovation, Złote Spinacze. Jako najważniejsze kampanie wymienia: „Nie ma Rak’n’Rolla bez procentów” dla Fundacji Rak’n’Roll oraz „Znani Zaginieni” dla Fundacji ITAKA. W 2019 roku był jurorem w konkursie Young Creatives w kategorii Digital.
Anna Klamecka – w VMLY&R od 2 lat. Z branżą reklamową związana od 2015 roku. W agencjach 180heartbeats + JUNG v. MATT oraz ArtGroup zdobywała doświadczenie, pracując dla takich firm jak Google, Nestle, Husqvarna, Fundacja Orange, Kompania Piwowarska, ING Bank Śląski, Bank Zachodni WBK, DB Schenker, Grupa Żywiec, CPRE, NKT, Makita, Ista. W VMLY&R prowadzi strategiczne działania dla takich marek jak Wyborowa, Absolut, Ballantine’s, Mazda, Iwostin. Pracowała przy kampanii dla Grupy Żywiec, która została nagrodzona Srebrnym Spinaczem.
Zobacz również
Paula Sołtysiak – w VMLY&R od 2015 roku. Z branżą reklamową związana od 8 lat, wcześniej zdobywając doświadczenie szeregach agencji JWT. Odpowiadała za przygotowanie strategii i działań reklamowych dla marek takich jak mBank, Orange, Danone, Tymbark, Grupa Santander, Tesco, CEDC czy Dulux. Dotychczas odpowiedzialna za obsługę strategiczną IKEA, Grupy Żywiec (Żywiec, Męskie Granie) oraz Lidla, po awansie obejmie nową grupę klientów: PepsiCo (Lay’s, Cheetos, Doritos, Star), 3M, BP oraz Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce. Na swoim koncie ma pracę przy projektach, które zostały nagrodzone w takich konkursach jak Effie, KTR, MIXX czy Innovation.
Poza pracą w VMLY&R, spełnia się w brand consultingu, pracując nad pozycjonowaniem marek start-upów i doradzając im w zakresie komunikacji B2B. W roku akademickim 2020/2021 poprowadzi zajęcia na Uniwersytecie SWPS w obszarze strategii marki.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce