Awanse w Publicis Worldwide Polska są owocem zaangażowania wymienionych osób w rozwój biznesowy klientów i agencji oraz elementem budowania zwinnych zespołów, które potrafią szybko reagować na wyzwania, kreatywnie rozwiązywać problemy i elastycznie wykorzystywać kompetencje specjalistów.
– Jest mi niezmiernie miło informować o tak wielu awansach przeprowadzanych jednocześnie wewnątrz naszego zespołu. Zmiany te oznaczają, że zbudowaliśmy ekspercki zespół, który z pasją podchodzi do wyzwań stawianych przez klientów i efektywnie współpracuje także w warunkach pracy zdalnej. Awanse to także powód do dumy z całego zespołu i z jakości, którą doceniają nasi Klienci – powiedziała Dagmara Gadomska, managing partner w Publicis Worldwide Polska.
Zobacz również
Katarzyna Czajkowska od ponad 3 lat pracuje w dziale Digital Growth i Social Media Publicis Worldwide, gdzie zajmuje się m.in. researchem i analizą danych, doborem kanałów komunikacji, optymalizacją contentu oraz planowaniem i optymalizacją kampanii reklamowych w mediach społecznościowych i aktywacjach z influencerami. Pomaga również w tworzeniu strategii komunikacji. Jej praca na markach takich jak Renault, Hartmann, Michelin czy Winiary przyczyniła się do wzmocnienia kompetencji digitalowych agencji, a zaangażowanie w liczne projekty związane z rozwojem biznesu pomogło w pozyskaniu nowych Klientów, o których niebawem będziemy mogli opowiedzieć. Jest absolwentką filologii polskiej na UW. Na nowym stanowisku w dziale Digital Growth i Social Media nadal będzie podlegać Tymoteuszowi Raffinetti (head of digital strategy and social media).
Klaudia Żark jest w branży od 8 lat. Specjalizuje się w tworzeniu kampanii digitalowych. Posiada doświadczenie w prowadzeniu działań dla brandów takich jak PGE, Renault, Dacia, Barilla, Carlo Rossi i Hartmann. Do jej największych sukcesów należą: znalezienie się na shortliście Cannes Lions z kampanią „Dlaczego nie ma kobiet na banknotach?” dla banku BNP Paribas, a także statuetki zdobyte w konkursach MIXX Awards, Effie, KTR oraz Innovation. Klaudia prywatnie jest wokalistką rockowego zespołu, gamerką i autorką artykułów o tematyce muzycznej i kobiecej (m.in. blog Your KAYA). Tak jak dotychczas będzie raportować do Pawła Murawskiego (creative group head).
Marta Więckowska do agencji Publicis Worldwide Polska dołączyła w 2018 roku. Do największych projektów, które zrealizowała do tej pory, należą kampanie 360 dla marek Prudential, Tymbark i Vicks oraz kampania „Zmieniajmy na dobre” dla fundacji K.I.D.S. Klubu Innowatorów Dziecięcych Szpitali. Ta ostatnia przyniosła jej nagrody w konkursach KTR, MIXX, Golden Arrow i Innovation. Na co dzień wspiera m.in. marki BNP Paribas i Renault Polska. Na nowym stanowisku Marta Więckowska będzie kontynuować pracę w zespole Bartka Jeglejewskiego (creative group head).
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Zuzanna Miksiewicz od lat związana jest z branżą reklamową. Dotychczas pracowała dla klientów z wielu obszarów, od finansów przez motoryzację po FMCG. Zaliczają się do nich takie firmy i marki jak: BNP Paribas, Prudential, Netia, Vicks, USP Zdrowie, Garnier, L’Oréal, Renault, Dacia, Kasztelan, Carlo Rossi, Stumbras, Tymbark i NaTurek. Zuza tworzyła dla nich kampanie 360°. Na swoim koncie ma m.in. kampanię „Pyszny krok soków Tymbark”, czy „Zmieniajmy na dobre” dla Fundacji K.I.D.S, w której mogła wykazać się umiejętnością spojrzenia na problem z różnych perspektyw. Innowacyjne podejście do kampanii społecznej przyniosło autorce nagrody we wszystkich liczących się konkursach branżowych. Jest też m.in. laureatką konkursu Just Creative i współautorką zwycięskiej pracy w konkursie PYD. W swojej karierze miała okazję być także jurorką konkursu Young Creatives. Zuza Miksiewicz nadal będzie raportować do Tomka Ziemiańskiego (creative group head).
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Mateusz Ruminiak specjalizuje się w digital marketing/advertising, ze szczególnym zamiłowaniem do nowych technologii, łącząc kreatywne podejście do reklamy ze skutecznymi działaniami mediowymi. Swoim zaangażowaniem w działania na rzecz klientów przyczynia się do wzmocnienia digitalowych kompetencji agencji. Przez 4 lata pracował w agencji MU Interactive, zdobywając doświadczenie w pracy z klientami takimi jak IBM, Sony Interactive Entertainment czy Orange, a pod koniec 2019 roku zasilił szeregi Publicis Worldwide Polska dołączając do zespołu Małgorzaty Szymańczak (account director) obsługującego Renault Polska. Od początku przygody z Renault i Dacią koordynuje wielokanałowe kampanie tych marek i poszczególnych modeli samochodów, dbając o spójność i skuteczność działań na każdym etapie ścieżki konsumenckiej.