Agata Wancerz na nowym stanowisku będzie odpowiadać za koordynację działań komunikacyjnych dla sieci Biedronka. Z H+K związana jest od 2016 roku. Wcześniej pracowała w agencji 24/7 Communication. Do tej pory była odpowiedzialna między innymi za komunikację liderów branży FMCG: Lidla, Netto, Coca-Coli, Mondelēza, Ferrero czy Maspexu. Doświadczenie w branży PR zdobywała pracując również dla takich klientów, jak Black Red White, Leroy Merlin, Bosch, Krosno czy Sieć Przedsiębiorczych Kobiet. Agata jest absolwentką filologii polskiej ze specjalizacją filologia dla mediów na Uniwersytecie Warszawskim.
Adrianna Wycech, która awansowała na stanowisko junior account executive, z H+K związana jest od roku – w tym czasie pracowała m.in. dla klientów takich jak 3M, AliExpress, Netto czy Media Markt. Adrianna jest absolwentką dziennikarstwa i medioznawstwa ze specjalizacją dziennikarstwo prasowe na Wydziale Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Zanim związała się z agencja public relations, pracowała jako reporter w Radiu Chillizet.
Zobacz również
Hill+Knowlton Strategies to globalna agencja public relations od lat zajmująca czołowe miejsca w rankingach branżowych. W oparciu o „filozofię piątego krzesła” wspieramy klientów w kształtowaniu ich relacji z opinią publiczną i w wymagających procesach zmiany. Pracujemy wg procesu 3P™, zgodnie z którym synergia komunikacji idei (Purpose) i przewag konkurencyjnych (Performance) zwiększa możliwości pozyskania poparcia interesariuszy (Preference). W Polsce zatrudniamy 50 konsultantów, a nasze kampanie zdobyły uznanie jurorów najważniejszych konkursów branżowych jak Cannes Lions, SABRE, European Excellence Awards i Złote Spinacze.