Badania przeprowadzone na zlecenie Axe dowodzą, że aż 9 na 10 kobiet uznaje za najbardziej atrakcyjnych tych mężczyzn, którzy czują się dobrze sami ze sobą. Dlatego Marka Axe podjęła trudne wyzwanie – chce pokazać mężczyznom, że warto podkreślać swoją indywidualność i robić to co pozwala im na wyrażanie siebie.
Kampania Find Your Magic została bardzo dobrze odebrana przez konsumentów, w związku z czym marka AXE postanowiła ją rozszerzyć. Kontynuacją „Find your magic” będą przedstawione za pomocą krótkich filmików historie mężczyzn o różnych zainteresowaniach i pasjach.
Zobacz również
Pierwszy film z przygotowanego przez AXE cyklu jest już dostępny w sieci.
Jego głównym bohaterem jest Hubert Kostrzewa – kaskader, który na co dzień zastępuje znanych aktorów podczas kręcenia niebezpiecznych scen w filmach. Epizod przedstawia jego profesję i jego samego w różnych sytuacjach, w taki sposób by podkreślić unikatowy charakter osobowości i zajęć Huberta.
Kolejne epizody będą ukazywać się co 2 tygodnie, informacje o ich dostępności, będą pojawiać się na Facebook’owym fanpage AXE.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja DDB Tribal, za zakup mediów Mindshare.
Słuchaj podcastu NowyMarketing