AXE Find Your Magic

Axe - topowa męska marka prezentuje kampanię, która ma za zadanie inspirować mężczyzn do realizowania swoich pasji i podkreślania swojej indywidualności.
O autorze
1 min czytania 2016-10-24

Badania przeprowadzone na zlecenie Axe dowodzą, że aż 9 na 10 kobiet uznaje za najbardziej atrakcyjnych tych mężczyzn, którzy czują się dobrze sami ze sobą. Dlatego Marka Axe podjęła trudne wyzwanie – chce pokazać mężczyznom, że warto podkreślać swoją indywidualność i robić to co pozwala im na wyrażanie siebie. 

Kampania Find Your Magic została bardzo dobrze odebrana przez konsumentów, w związku z czym marka AXE postanowiła ją rozszerzyć. Kontynuacją „Find your magic” będą przedstawione za pomocą krótkich filmików historie mężczyzn o różnych zainteresowaniach i pasjach. 

Pierwszy film z przygotowanego przez AXE cyklu jest już dostępny w sieci. 

Jego głównym bohaterem jest Hubert Kostrzewa – kaskader, który na co dzień zastępuje znanych aktorów podczas kręcenia niebezpiecznych scen w filmach. Epizod przedstawia jego profesję i jego samego w różnych sytuacjach, w taki sposób by podkreślić unikatowy charakter osobowości i zajęć Huberta. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kolejne epizody będą ukazywać się co 2 tygodnie, informacje o ich dostępności, będą pojawiać się na Facebook’owym fanpage AXE. 

Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja DDB Tribal, za zakup mediów Mindshare. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się