Azja Express 2 i OS3 – stylizacje w indyjskim klimacie

W kampanii reklamowej, promującej drugi sezon programu Azja Express jego uczestnicy oraz prowadząca zostali zaprezentowani w stylizacjach i charakteryzacji, które nawiązują do tradycji indyjskich i przenoszą nas w klimat tego regionu. Hasła wykorzystane w kampanii podkreślają trudne wyzwanie...
O autorze
1 min czytania 2017-09-01

…jakie musieli podjąć uczestnicy programu wyjeżdżając na wyprawę do Indii i na Sri Lankę. A nie będzie to „spacerek po parku” – o czym wkrótce będą mogli przekonać się widzowie.

Koncepcję kreacji reklamowych przygotowała agencja OS3, która współpracuje z telewizją TVN od 2016 roku. Jest ona wykorzystana na nośnikach outdoorowych, w prasie i Internecie. Dodatkowe wsparcie kampanii mają stanowić spoty radiowe. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Na potrzeby kampanii reklamowej, indyjska metamorfoza uczestników drugiej edycji programu została zaprezentowana na portretowych fotografiach autorstwa Jacka Poremby. Dzięki nim możemy poznać inną twarz znanych celebrytów. Gwiazdy zostały pokazane w strojach korespondujących z tradycyjnymi indyjskimi stylizacjami oraz w makijażach, nawiązujących do etnicznych umalowań twarzy mieszkańców Azji.

W ramach kampanii powstał spot telewizyjny, stworzony w oparciu o koncepcję zaproponowaną przez OS3, z wykorzystaniem znanego przeboju Panjabi MC – Mundian To Bach Ke.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania outdoorowa obejmuje całą Polskę. Na jej potrzeby OS3 wymysliła różne hasła dedykowane nośnikom, umiejscowionym w poszczególnych regionach kraju. Nawiązują one z jednej strony do znanych, lokalnych – kojarzonych turystycznie – miejsc, a z drugiej: w nieoczywisty sposób wskazują na trudne wyzwania, przed jakimi stoją uczestnicy programu – „To nie będzie wypad nad Zalew Zegrzyński” (Warszawa); „To nie będzie wycieczka do Wieliczki” (Kraków); „To nie będzie zabawa z koziołkami” (Poznań); „To nie będzie spacerek po Krupówkach” (Górnośląski Ośrodek Przemysłowy); „To nie będzie spacerek nad Odrą” (Szczecin); „To nie będzie zbieranie muszelek” (Trójmiasto); „To nie będzie zabawa w szukanie krasnali” (Wrocław); „To nie będzie kawusia na Piotrkowskiej” (Łódź).

Gwiazdy drugiej edycji reality show podejmowali tym razem wyzwania w Indiach i na Sri Lance. Efekty rywalizacji będziemy mogli oglądać już od 6 września na antenie TVN. Program będzie emitowany w każdą środę o godz. 21:30. Kto wystąpi w nowych odcinkach Azji Express? Joanna Przetakiewicz, Tymon Tymański, Zuzanna Bijoch, Michał Piróg, Marta Wierzbicka, Dorota Gardias, Antoni Pawlicki i Stanisław Karpiel – Bułecka.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Credits:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Klient: TVN
Agencja: OS3
Dyrektor Kreatywny: Bartosz Jaroszewski
Senior Copywriter: Piotr Wronek
Art. Director: Paweł Zając, Aneta Arkit, Filip Gębski
Client Service: Natalia Makowska, Agata Warzecha
Fotograf: Jacek Poremba
Asystent: Tomek Kordek
Studio: Studio 99
Charakteryzacja: Lupus-Art Kasia WILK
Makijaż Agnieszki Woźniak-Starak: Magda Szulc MakeUp & Beauty
Kostiumy: Konrad Parol
Scenografia: Marek Ajnenkiel
Postprodukcja: RunRun
Produkcja i organizacja sesji: Maja Ajnenkiel, Emilia Waszkiewicz (TVN)