…jakie musieli podjąć uczestnicy programu wyjeżdżając na wyprawę do Indii i na Sri Lankę. A nie będzie to „spacerek po parku” – o czym wkrótce będą mogli przekonać się widzowie.
Koncepcję kreacji reklamowych przygotowała agencja OS3, która współpracuje z telewizją TVN od 2016 roku. Jest ona wykorzystana na nośnikach outdoorowych, w prasie i Internecie. Dodatkowe wsparcie kampanii mają stanowić spoty radiowe. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.
Zobacz również
Na potrzeby kampanii reklamowej, indyjska metamorfoza uczestników drugiej edycji programu została zaprezentowana na portretowych fotografiach autorstwa Jacka Poremby. Dzięki nim możemy poznać inną twarz znanych celebrytów. Gwiazdy zostały pokazane w strojach korespondujących z tradycyjnymi indyjskimi stylizacjami oraz w makijażach, nawiązujących do etnicznych umalowań twarzy mieszkańców Azji.
W ramach kampanii powstał spot telewizyjny, stworzony w oparciu o koncepcję zaproponowaną przez OS3, z wykorzystaniem znanego przeboju Panjabi MC – Mundian To Bach Ke.
Kampania outdoorowa obejmuje całą Polskę. Na jej potrzeby OS3 wymysliła różne hasła dedykowane nośnikom, umiejscowionym w poszczególnych regionach kraju. Nawiązują one z jednej strony do znanych, lokalnych – kojarzonych turystycznie – miejsc, a z drugiej: w nieoczywisty sposób wskazują na trudne wyzwania, przed jakimi stoją uczestnicy programu – „To nie będzie wypad nad Zalew Zegrzyński” (Warszawa); „To nie będzie wycieczka do Wieliczki” (Kraków); „To nie będzie zabawa z koziołkami” (Poznań); „To nie będzie spacerek po Krupówkach” (Górnośląski Ośrodek Przemysłowy); „To nie będzie spacerek nad Odrą” (Szczecin); „To nie będzie zbieranie muszelek” (Trójmiasto); „To nie będzie zabawa w szukanie krasnali” (Wrocław); „To nie będzie kawusia na Piotrkowskiej” (Łódź).
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Gwiazdy drugiej edycji reality show podejmowali tym razem wyzwania w Indiach i na Sri Lance. Efekty rywalizacji będziemy mogli oglądać już od 6 września na antenie TVN. Program będzie emitowany w każdą środę o godz. 21:30. Kto wystąpi w nowych odcinkach Azji Express? Joanna Przetakiewicz, Tymon Tymański, Zuzanna Bijoch, Michał Piróg, Marta Wierzbicka, Dorota Gardias, Antoni Pawlicki i Stanisław Karpiel – Bułecka.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Credits:
Klient: TVN
Agencja: OS3
Dyrektor Kreatywny: Bartosz Jaroszewski
Senior Copywriter: Piotr Wronek
Art. Director: Paweł Zając, Aneta Arkit, Filip Gębski
Client Service: Natalia Makowska, Agata Warzecha
Fotograf: Jacek Poremba
Asystent: Tomek Kordek
Studio: Studio 99
Charakteryzacja: Lupus-Art Kasia WILK
Makijaż Agnieszki Woźniak-Starak: Magda Szulc MakeUp & Beauty
Kostiumy: Konrad Parol
Scenografia: Marek Ajnenkiel
Postprodukcja: RunRun
Produkcja i organizacja sesji: Maja Ajnenkiel, Emilia Waszkiewicz (TVN)