Celem działań promocyjnych jest zachęcenie osób pracujących, studiujących i żyjących w Krakowie do rozliczania podatku PIT na terenie tego miasta.
– Chcieliśmy przekonać wszystkich, którzy mieszkają w Krakowie, a nie są w nim zameldowani, do tego jak wiele można zrobić z ich podatków, aby w mieście żyło się lepiej i wygodniej – mówi Klaudia Cieślak, Account Group Head w Opus B, koordynująca kampanię.
Zobacz również
To pierwsza kampania realizowana przez Opus B w ramach, stworzonego również przez agencję, nowego systemu identyfikacji wizualnej miasta.
Mieszkańcy mogą mieć realny wpływ na to, jak wygląda Kraków. Dzięki podatkowi PIT jednej osoby można posadzić 63 krzewy, zbudować 5,5 m kw. chodnika czy wyremontować 38 m kw. drogi osiedlowej.
Kampania objęła działania w prasie, Internecie (display, social media), OOH (billboardy, citylighty), BTL oraz promocję w MPK, gdzie na ekranach wyświetlany jest quiz – „Czy jesteś tak krakowski jak lajkonik”?
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing