W projekcie udział wzięły trzy utalentowane tancerki, Olga Świetlicka, Lea Malenka, Valeriia Vava Fefilova.
„Zaczęliśmy od prostej teorii- większość ludzi ubiera się zgodnie z utartymi schematami. Kupujemy w sklepach sieciowych, które praktycznie nie różnią się ofertą. W SHOWROOMIE chcemy zachęcić klientów, do wybierania ubrań, dzięki którym poczują się wyjątkowo. „Wear it first” to zaproszenie do zabawy modą i budowania unikalnego stylu” – Michał Juda, założyciel showroom.pl.
Zobacz również
Do filmu promującego kampanię zostało zaangażowanych 25 profesjonalnych baletnic ubranych w jednolite uniformy. Skonfrontowaliśmy je z trzema tancerkami wyrażającymi swój charakter nie tylko poprzez stylizacje, ale także taniec, artyzm i odwagę. Olga, Lea i Vava, to utalentowane artystki i ciekawe kobiety, które mają do opowiedzenia swoją historię. W kolejnych tygodniach na showroom.pl pojawi się seria wywiadów z bohaterkami.
Showroom.pl daje możlowść wyboru spośród kolekcji znanych projektantów, jak i niszowych marek, których produkty dostępne są w pojedynczych egzemplarzach. Kampania „Wear it first” jest częścią rebrandingu platformy. Startuje 10 maja w Polsce oraz w Niemczech, składa się z serii krótkich filmów i zdjęć. Do zamówień z selekcji specjalnej dodawane będą personalizowane torby z imionami.
Dodatkowe wsparcie kampanii: reklama prasowa, reklamą online oraz współpraca z influencerami. Kampanię wyprodukowała agencja Amsterdam Berlin, za rebranding odpowiada Mamastudio.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing