Bakalland – ambasadorka marki w nowej roli

Marka BAKALLAND kontynuuje kampanię „Prosto z plantacji”. Jesienią 2015 ambasadorka marki – Katarzyna Bujakiewicz – ponownie podzieli się z nami wiedzą o bakaliach zdobytą na plantacjach.
O autorze
1 min czytania 2015-11-13

Wraz z Andrzejem Polanem spotka się w kuchni, by wspólnie stworzyć dania z dodatkiem bakalii. Działania reklamowe prowadzone będą od drugiego tygodnia listopada m.in. w takich formatach, jak: YouTube, TVN Player, Ipla, Onet i w mediach społecznościowych.

„Kampania <<Prosto z plantacji>> to zaproszenie konsumentów do świata bakalii, po którym przewodniczką jest ambasadorka marki, aktorka – Katarzyna Bujakiewicz. W poprzedniej odsłonie odwiedziliśmy plantacje moreli, winogron, żurawiny, śliwek i migdałów, by dowiedzieć się jak wygląda proces produkcji bakalii i skąd bierze się ich wyjątkowy smak. Poznaliśmy także ich walory jakościowe. Teraz przyszedł czas na zajęcia praktyczne – choć bakalie to znakomita przekąska, warto dowiedzieć się jak wykorzystać je w codziennej kuchni, by stała się zdrowsza i ciekawsza” – mówi Anna Sambor, Dyrektor Marketingu BAKALLAND.

W ramach kampanii przygotowano pięć filmów kulinarnych – każdy poświęcony innej bakalii i daniu, w którym odgrywa ona główną rolę. Przepisy na potrawy przygotował Andrzej Polan, któremu na planie filmowym asystuje Kasia Bujakiewicz – znawczyni walorów zdrowotnych oraz jakościowych suszonych owoców i orzechów.

Kampanię przygotowała agencja 38PR & Content Communication. Za realizację filmów odpowiada TV Working, a zakup mediów realizuje dom mediowy Starcom MediaVest.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj