23 października 2018 ruszył nowy serial kryminalny pt. „Kropla Prawdy – Angel’s Share” wyprodukowany przez markę Ballantine’s i agencję MullenLowe Warsaw.
– Wokół naszego produktu stworzyliśmy wciągającą historię, która wprowadza konsumenta w świat whisky. Przedstawia tajniki jej powstawania oraz gatunki, jednocześnie będąc trzymającym w napięciu serialem kryminalnym. Już rok temu mierzyliśmy się z tą formułą i efekt jest taki, że właśnie prezentujemy jej drugą odsłonę. Produkcja tak spodobała się konsumentom, że musieliśmy podjąć się tego wyzwania ponownie. – mówi Tadeusz Rusek, Ballantine’s Senior Brand Manager.
Zobacz również
Pięcioodcinkowy serial będzie dostępny na dedykowanej platformie kroplaprawdy.pl oraz na kanale Youtube „Kropla Prawdy”. W produkcję zaangażowani zostali wyśmienici aktorzy i twórcy teatralni i filmowi tacy jak: Wojtek Zieliński, Olga Bołądź, Lesław Żurek, Marek Siudym, Grzegorz Wons, Artur Steranko i Marek Pituch.
Działania marki Ballantine’s opierają się na formule pięcioodcinkowego serialu kryminalnego, w którym odcinki tworzą fabularną całość. Produkcja przedstawia rodzinny dramat, którego przyczynę stara się rozwikłać prywatny detektyw, w którego rolę wciela się Wojciech Zieliński. Jednocześnie z odkrywaniem kolejnych wątków fabularnych, widzowie zgłębiają tajniki powstawania i dojrzewania whisky, dowiadują się kim, jest Master Blender, czym jest White Dog oraz tytułowy Angel’s Share.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Serial wyprodukowany został przez Ballantine’s i agencję MullenLowe Warsaw.
Słuchaj podcastu NowyMarketing