Webinaria są kolejną inicjatywą podejmowaną przez bank w ramach Misji Edukacja. Powstały we współpracy z Krajowym Instytutem Gospodarki Senioralnej, a ich podstawą jest opublikowany we wrześniu Przewodnik po bankowości internetowej GOonline.
– Mam pełne przekonanie, że nigdy nie jest za późno na to, by zdobywać nowe, przydatne umiejętności. Projektowaliśmy nasz system bankowości internetowej w taki sposób, by był prosty i intuicyjny w obsłudze dla każdego, także dla osób słabiej obeznanych z technologiami. Webinaria mają za zadanie to pokazać, przybliżyć seniorom możliwości, jakie daje GOonline. Forma dyskusji między Janem Adamskim i Andrzejem Tucholskim świetnie się sprawdziła – oddaje to sposób, w jaki seniorzy najczęściej zdobywają wiedzę o technologiach, czyli w rozmowach z dziećmi czy wnukami – tłumaczy Małgorzata Witkowska, kierownik Zespołu Trade Marketingu i Innowacji w Banku BNP Paribas.
Zobacz również
Każde z trzech webinariów będzie miało formę luźnej pogawędki przy kawie. Bank BNP Paribas zaprosił do współpracy influencerów – Jana Adamskiego, na co dzień propagującego klasyczną modę męską i Andrzeja Tucholskiego, psychologa i stratega biznesowego, który w mediach społecznościowych mówi i pisze o szukaniu nadziei w trudnych czasach.
Webinaria startują 15 października o godzinie 11.00 na platformie e-learningowej www.abcsenior.com. Na kolejne Bank zaprasza 22 i 29 października o godzinie 11.00.
Tematyka webinariów:
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
- Dlaczego bankowość internetowa to dobre rozwiązanie + pierwsze logowanie
- Jak bezpiecznie korzystać z konta + Przelewy i płatności
- Oszczędzanie
„Misja edukacja” to projekt, który obejmuje szereg działań edukacyjnych z zakresu finansów, ekologii, bezpieczeństwa, przedsiębiorczości czy psychologii. Bank BNP Paribas we współpracy z organizacjami pozarządowymi i partnerami merytorycznymi będzie prowadził takie działania edukacyjne, łącząc pokolenia i kierując swoje propozycje do dzieci, młodzieży, rodzin i seniorów.
Słuchaj podcastu NowyMarketing