Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Bank Millennium odświeża format reklamowy. W rolach głównych M. Musiał i R. Kotarski

Bank Millennium odświeża format reklamowy. W rolach głównych M. Musiał i R. Kotarski
Ruszyła kampania TV Banku Millennium w odświeżonym formacie reklamowym. Nowy spot promuje konto Millennium 360° ze zwrotami za zakupy online zintegrowanymi w aplikacji oraz usługami wielowalutowymi.
O autorze
0 min czytania 2024-03-06

W kampanii reklamowej Banku Millennium do Radosława Kotarskiego dołącza aktor młodego pokolenia – Maciej Musiał.

– Duet Kotarski – Musiał wydaje się być idealnym nośnikiem wartości marki banku – zauważa Beata Krupińska, dyrektorka Departamentu Komunikacji Marketingowej w Banku Millennium.

Reklamę telewizyjną można zobaczyć w stacjach ogólnopolskich, wybranych kanałach tematycznych oraz w kanale Banku Millennium na YouTube. Kampania jest prowadzona także w internecie.

W aktualnej kampanii bank promuje konto Millennium 360°- inspirowany potrzebami klientów, bezpłatnie prowadzony rachunek połączony z szeroką ofertą spersonalizowanych usług w aplikacji mobilnej. Wniosek o uruchomienie konta Millennium 360° można wypełnić online, weryfikując tożsamość np. za pomocą selfie wykonanego w aplikacji mobilnej lub przez konto w innym banku.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zdjęcie główne: materiały prasowe Banku Millenium

Słuchaj podcastu NowyMarketing