Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Bank Pekao zachęca seniorów do korzystania z internetu i buduje dla nich wirtualną społeczność

Bank Pekao rusza z nową akcją skierowaną do seniorów, która oparta jest na zbudowaniu wirtualnej społeczności łączącej pokolenia. Będzie to możliwe m.in. dzięki dedykowanej platformie „Strefa Seniora” i grupie dyskusyjnej na Facebooku „Bierzemy internet za rogi z Dancingiem Międzypokoleniowym”.
O autorze
1 min czytania 2020-04-07

Bank Pekao kieruje swoją kampanię „Bierz internet za rogi” zarówno do seniorów aktywnych w internecie, jak również tych, którzy dopiero stawiają swoje pierwsze kroki w sieci. Funkcjonowanie tych ostatnich w środowisku nowych technologii stało się istotne w obecnej sytuacji, gdy akcja #zostanwdomu, szczególnie dla osób starszych, to już właściwie nie zalecenie, ale konieczność.

W ramach akcji bank chce zbudować bezpieczną, wirtualną przestrzeń dla seniorów, którzy potrzebują wsparcia zarówno w codziennych czynnościach, jak i urozmaicenia, rozrywki czy poczucia przynależności do szerszej wspólnoty. W tym celu ruszyła specjalna, wirtualna platforma zatytułowana „Strefa Seniora” oraz grupa dyskusyjna w mediach społecznościowych pod hasłem „Bierzemy internet za rogi z Dancingiem Międzypokoleniowym”.

Na platformie „Strefa Seniora”, zlokalizowanej na stronie pekao.com.pl/StrefaSeniora, będą zamieszczane pakiety materiałów, z których seniorzy dowiedzą się, jak bezpiecznie załatwić codzienne sprawy bez wychodzenia z domu, artykuły poradnikowe czy ciekawostki dotyczące nowych technologii.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W akcji Banku Pekao skierowanej do seniorów biorą udział reprezentanci młodszego i starszego pokolenia, m.in. Krystyna Czubówna, Jacek Kawalec, Marta Manowska, a także influencerzy tacy jak Eliza_betka czy popularny w sieci Reżyser Życia.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Popularne sieci handlowe postanowiły wprowadzić szereg rozwiązań z myślą o ochronie seniorów, którzy są w grupie podwyższonego ryzyka zakażeniem koronawirusem – są to m.in. specjalne godziny na zakupy oraz pierwszeństwo przy kasie.

PS2

#PosiłekDlaSeniora to nowa akcja zainicjowana przez Grupę Warszawa, w skład której wchodzą m.in. dwie warszawskie restauracje – Syreni Śpiew oraz Biała – zjedz i wypij. Jej celem jest wsparcie osób starszych, które są w grupie podwyższonego ryzyka zarażeniem koronawirusem.

PS3

Holenderski supermarket Jumbo wprowadził w 2019 roku ciekawe rozwiązanie, które skierowane było przede wszystkim do osób samotnych oraz seniorów – w sklepie pojawiła się tzw. „rozgadana kasa”, przy której każdy może spokojnie, bez pośpiechu porozmawiać z kasjerem.