Barbara Grabiwoda będzie raportować bezpośrednio do Marii Tudor, Chief Operating Officer, Publicis Groupe CEE. Jej priorytety w nowo utworzonej roli będą koncentrować się na rozwoju i wdrażaniu strategii commerce i retail media na kluczowych rynkach CEE, a także na wzmocnieniu zaangażowania Publicis Groupe CEE w tworzenie innowacyjnych rozwiązań, integrację oraz budowanie wzrostu klientów w dynamicznie zmieniającym się ekosystemie komunikacji marketingowej i sprzedażowej.
Barbara będzie odpowiedzialna za proces łączenia retail media i treści commerce, napędzanie innowacji w zakresie contentu zasilanego przez AI, skalowanie produktów i rozwój hubów. Do jej obowiązków będzie należało również budowanie wzrostu i zwiększanie poziomu innowacji klientów, a także rozwój biznesu kluczowych klientów z branży retail na wielu rynkach.
Zobacz również
W dłuższej perspektywie, rola Barbary Grabiwody będzie obejmować wszystkie aspekty strategii mediowej i komunikacyjnej.
Barbara Grabiwoda wnosi do Publicis Groupe CEE bogate doświadczenie w strategii commerce, transformacji cyfrowej i skalowalnej produkcji treści. Ostatnio pełniła funkcję Chief Strategy Officera w PXP / Publicis Production, gdzie odegrała kluczową rolę w kształtowaniu strategii eCommerce i produkcji, wspieraniu innowacji oraz wzmacnianiu współpracy między zespołami. Ma ponad dziesięcioletnie doświadczenie w pracy po stronie klientów. Pracowała na kierowniczych stanowiskach PLL LOT, Alior Banku i Tchibo, gdzie z powodzeniem łączyła kompetencje biznesowe i marketingowe, wdrażając transformację cyfrową.
– Powierzenie nowej roli Barbarze Grabiwodzie w Publicis Groupe CEE, jest wyrazem naszego zaangażowania w budowanie najnowocześniejszych kompetencji strategicznych w obszarze commerce i retail media. Barbara wnosi wyjątkową wizję, głęboką wiedzę branżową i sprawdzoną zdolność do napędzania transformacji. Jesteśmy pewni, że pod jej kierownictwem nasza oferta strategiczna będzie nadal ewoluować i dostarczać wymierne rezultaty dla naszych klientów – mówi Maria Tudor, Chief Operating Officer, Publicis Groupe CEE.
Playbook NM #2: Cross-border e-commerce. Dołącz do gry! [ZAPOWIEDŹ]
– Jestem podekscytowana możliwością podjęcia nowego wyzwania w Publicis Groupe CEE i dalszego promowaia innowacji na styku commerce, treści i technologii. W miarę jak krajobraz commerce ewoluuje, mamy niesamowitą okazję kształtować przyszłość dla naszych klientów, dostarczając zintegrowane, oparte na danych i zasilane przez AI rozwiązania marketingowe – dodaje Barbara Grabiwoda.
Słuchaj podcastu NowyMarketing