Krysztofczyk ściśle współpracuje z Jackiem Cichockim, Michałem Koboską, Olgą Adamkiewicz i Stanisławem Zakroczymskim. Zajmuje się strategią mediową i polityką informacyjną. W związku z nową funkcją odstąpiła od wszystkich swoich dotychczasowych zadań związanych z pracą w Synertime, pozostaje jednak właścicielką 50% udziałów agencji.
– Zawsze lubiłam przede wszystkim takie projekty, które w swoim DNA mają pasję i chęć dokonania istotnej zmiany. Kampania prezydencka Szymona Hołowni to w 100% inicjatywa opierająca się właśnie na takich wartościach – dlatego chcę być jej częścią – skomentowała szefowa PR-u Szymona Hołowni.
Zobacz również
Barbara Krysztofczyk to strateg komunikacji i trener medialny. Do niedawna prezes zarządu Synertime, agencji PR (na rynku od 13 lat), której jest współwłaścicielką. Pracowała przy ponad 150 polskich i międzynarodowych projektach marketingowych na rzecz instytucji publicznych, miast, krajów, polityków, gwiazd, fundacji, startupów i korporacji. Jest jednym z autorów „Leksykonu public relations”, a także jurorem Złotych Spinaczy – najbardziej prestiżowego konkursu dla profesjonalistów PR w Polsce. Prowadzi zajęcia w ramach London School of Public Relations.