Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Bardzo Dobre Maniery – Polski Czerwony Krzyż wprowadza nowy model pomagania dzieciom

Polski Czerwony Krzyż i Cheil Polska w kooperacji z warszawskimi i krakowskimi restauratorami wprowadzają nowy model przekazywania dotacji dla niedożywionych dzieci z ubogich rodzin.
O autorze
1 min czytania 2013-09-16

– Podejmujemy próbę wprowadzenia systemu, który zapewni finansowanie działań PCK na stałe i bez konieczności organizowania jednorazowych zbiórek i kampanii – mówi Marcin Talarek, Head of Innovation z agencji Cheil Polska.

Każdy z klientów restauracji, które biorą udział w akcji, może przekazać 5 zł – tylko tyle kosztuje ciepły obiad dla jednego z 700 000* polskich dzieci, które nie jadają go regularnie (źródło: raport Głównego Urzędu Statystycznego „Ubóstwo w Polsce w 2012 roku”). Aby do rachunku została doliczona ta symboliczna kwota, wystarczy po skończonym posiłku skorzyżować sztućce na talerzu. Całość środków trafi na konto PCK.

– Jest wiele osób, które deklarują chęć przekazywania środków na różne działania charytatywne. Chcemy zniwelować bariery stojące im na przeszkodzie, więc wraz z partycypującymi lokalami, dajemy im możliwość uiszczenia symbolicznej kwoty za pomocą prostego gestu. Liczymy również, że kolejne restauaracje będą wdrażać Bardzo Dobre Maniery – Agata Szczotka-Sarna, specjalistka ds. promocji w PCK.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Mimo licznych kampanii prowadzonych przez organizacje charytatywne problem niedożywienia polskich dzieci wciąż istnieje.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Przestarzały system fundraisingu działa w sposób doraźny. 700 000 niedożywionych dzieci to poważny problem społeczny, więc jego rozwiązanie powinno być ugruntowane w zmianie społecznej. Z tego względu zdecydowaliśmy się wykorzystać naturalny element naszego zachowania. Liczymy, że nowe ułożenie sztućców i związany z nim model wspierania Polskiego Czerwonego Krzyża wejdzie na stałe do naszej codzienności jako zasada dobrego wychowania – mówią Wojciech Kowalik i Maciej Kozina, innovation creatives z agencji Cheil.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Wdrażaniu nowego systemu przekazywania dotacji towarzyszy kampania opierająca się na działaniach w internecie (bdbmaniery.pck.pl), mediach społecznościowych (#bdbmaniery, @bdbmaniery) oraz na materiałach POS (podkładki pod talerze, etui na sztućce itp.). W zależności od wyników z pierwszych kilku tygodni akcji zostanie podjęta decyzja o ogólnopolskim wprowadzaniu Bardzo Dobrych Manier.

Bardzo Dobre Maniery to element programu Godne Dzieciństwo realizowanego przez Polski Czerwony Krzyż. Celem programu Godne Dzieciństwo jest kompleksowe wspieranie dzieci i młodzieży z najbardziej potrzebujących rodzin. W jego ramach PCK realizuje projekty dożywiania najmłodszych.

Mechanizm przekazywania dotacji, strategię oraz kreację opracowała agencja Cheil Polska. Animacja została przygotowana przez FDR Studio.

Więcej informacji o Bardzo Dobrych Manierach na bdbmaniery.pck.pl oraz w animacji: