Akcja „BA! …i myśl pozytywnie” zachęca Polaków do optymistycznego spojrzenia na codzienne sprawy oraz dbania o swoje samopoczucie poprzez dostarczanie organizmowi pożywnych przekąsek pełnych energii. Działania obejmują radio, telewizję, Internet, outdoor oraz akcje niestandardowe. Kampania rozpoczyna się 15 września.
Celem akcji „BA! …i myśl pozytywnie” jest pokazanie, że bakaliowe i pełne wartości odżywczych produkty BA! od marki Bakalland, wpływają pozytywnie nie tylko na nasze zdrowie, ale także dobre samopoczucie. Wszystko za sprawą starannie dobranej kompozycji najwyżej jakości bakalii i pełnoziarnistych zbóż.
Zobacz również
W ramach kampanii zaplanowano szerokie spectrum działań. 15 września rozpoczyna się konkurs konsumencki w Radio ZET z dedykowaną akcją „Pozytywne cytaty na udany dzień” w programie Agnieszki Kołodziejskiej „Muzyka, Informacje, Zabawa”. Dodatkowym wsparciem w październiku będą billboardy sponsorskie w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych, a także citylighty i billboardy w wybranych miastach Polski. W ramach kampanii dostępna będzie również optymistyczna aplikacja „motyBA!tory” na telefony z systemem Android oraz iOS.
Akcję uzupełniają dedykowane kreacje w mediach społecznościowych oraz niestandardowe działania promocyjne. Od połowy sierpnia trwa współpraca z księgarnią internetową Gandalf oraz z Paczkomatami In-Post.
Dodatkowo produkty Bakalland BA! dostępne będą w szkołach tanecznych Egurrola Dance Studio oraz placówkach Open Finance, największej firmie doradztwa finansowego w Polsce. Kampania potrwa do końca roku 2014.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing