Bartek Szymeczko ma ponad 11 lat doświadczenia zawodowego w obszarze szeroko pojętej komunikacji internetowej. Przed dołączeniem do H+K, przez ponad 6 lat pracował po stronie klienckiej – dla GSK, w europejskim Digital HUBie, w którym wdrażał strategie digital dla wybranych krajów UE oraz dla Samsung Electronics Polska, gdzie kierował zespołem social media, będącym wówczas częścią działu PR firmy. Wcześniej kompetencje rozwijał w agencjach public relations (Havas PR Warsaw) oraz digital (Havas Digital Warsaw), pracując na rzecz firm z różnych sektorów, m.in. AkzoNobel, CEDC, Grupa Żywiec, Orange.
Nowy content+publishing director specjalizuje się w tworzeniu pojemnych kampanii digital, uwzględniających działania online, komunikację w mediach społecznościowych i aktywacje z infuencerami. Ma doświadczenie we współpracy z artystami, liderami opinii i sportowcami. W ramach interdyscyplinarnych zespołów realizował kampanie opiekujących różne cele biznesowe firm, produktów czy usług. Wiele z nich nagrodzono w konkursach wizerunkowych i efektywnościowych w Polsce i za granicą, m.in. podczas AdWeek Arc Awards, Effie, KTR czy na Złotych Spinaczach.
Zobacz również
Jest absolwentem Wydziału Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.