Uwaga konkurs!

Uwaga konkurs!

Uwaga konkurs!

Chcesz wygrać bilet na „IAB HowTo: Nowe horyzonty w influencer marketingu”? Sprawdź agendę, zapisz się do newslettera NM i weź udział w konkursie.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Bartek Usa w kampanii Orange Finanse poszukuje drugiej połowy

Orange w swojej najnowszej kampanii promuje nową ofertę dla klientów, którzy otwierając i aktywnie korzystając z darmowego konta bankowego w Orange Finanse otrzymują abonament komórkowy za połowę ceny.
O autorze
1 min czytania 2016-05-30

Zaproszony do akcji digital influencer – Bartek Karpowski aka Bartek Usa – próbuje ustalić, gdzie podziała się druga połówka jego rachunku – ta, za którą dzięki Orange nie musi już płacić. Aktywację przygotowała agencja VML Poland.

Bartek Usa, w poszukiwaniu tajemniczej „połowy, która zniknęła bez wieści”, udaje się z ukrytą kamerą do sklepów spożywczych, zaczepia przypadkowych przechodniów, wędkarzy i wędruje nawet na boisko sportowe. Influencer udał się nawet do salonu sieci Orange, by dowiedzieć się, kto tak naprawdę płaci drugą połowę jego rachunku w ofercie „Abonament za pół ceny”. A wszystko to w zabawnym, charakterystycznym dla Bartka stylu i konwencji. 

Materiał pokazujący jego przygody opublikowany został w serwisie YouTube, na fan page’u Bartka oraz na jego Instagramie i Snapchacie. Dodatkowo, Orange będzie publikował krótkie materiały wideo oparte na filmie Bartka na swoich kanałach własnych.

Zobacz film, w którym Bartek Usa szuka zaginionej połowy rachunku:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj