Zaproszony do akcji digital influencer – Bartek Karpowski aka Bartek Usa – próbuje ustalić, gdzie podziała się druga połówka jego rachunku – ta, za którą dzięki Orange nie musi już płacić. Aktywację przygotowała agencja VML Poland.
Bartek Usa, w poszukiwaniu tajemniczej „połowy, która zniknęła bez wieści”, udaje się z ukrytą kamerą do sklepów spożywczych, zaczepia przypadkowych przechodniów, wędkarzy i wędruje nawet na boisko sportowe. Influencer udał się nawet do salonu sieci Orange, by dowiedzieć się, kto tak naprawdę płaci drugą połowę jego rachunku w ofercie „Abonament za pół ceny”. A wszystko to w zabawnym, charakterystycznym dla Bartka stylu i konwencji.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Materiał pokazujący jego przygody opublikowany został w serwisie YouTube, na fan page’u Bartka oraz na jego Instagramie i Snapchacie. Dodatkowo, Orange będzie publikował krótkie materiały wideo oparte na filmie Bartka na swoich kanałach własnych.
Zobacz film, w którym Bartek Usa szuka zaginionej połowy rachunku:
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]