Jako Head of Innovation w White Paper Agency Bartłomiej Gontarz zajmuje się rozwojem struktury, produktów i usług agencji, dbając jednocześnie o stały rozwój kompetencji członków zespołu. Do jego obowiązków należy również dobór i współpraca z partnerami technologicznymi oraz dostawcami usług dla agencji.
Bartłomiej Gontarz jest związany z branżą reklamy od 2006 roku. W 2007 r. stworzył w domu mediowym ZenithOptimedia jedną z pierwszych wówczas komórek wyspecjalizowanych w obsłudze SEM. Jego doświadczenie zawodowe obejmuje również pracę po stronie wydawcy – w Wirtualnej Polsce kierował działem zajmującym się reklamą w wyszukiwarkach i sieciach kontekstowych (SEM), SEO oraz WoMM. Ostatnio pracował w Starcom Mediavest Group jako Business Integration Manager, gdzie zarządzał zespołem zajmującym się działaniami efektywnościowymi (SEM, Social Ads, e-mailing, sieci reklamowe i afiliacyjne) dla Samsung Polska. Wcześniej jako SEM Manager pracował dla takich klientów jak T-Mobile, eurobank, Prudential.
Zobacz również
– W White Paper Agency szczególnie cenimy osoby, które poprzez swoje stałe nastawienie na rozwój, potrafią optymalnie dopasowywać narzędzia do potrzeb naszych klientów – podkreśla Łukasz Sysa, CEO White Paper Agency. – Bartek jest jednym z najlepszych specjalistów od reklamy efektywnościowej na polskim rynku, a do tego doskonałym managerem – dodaje.