Bazgroł przygotował dla PayU kampanię promującą kupowanie na raty w internecie

Celem kampanii jest przedstawienie korzyści, jakie daje możliwość zapłacenia za zakupy w internecie za pomocą rat. W pierwszej odsłonie kampanii Karolina Pilarczyk (zwana też jako Polska Drift Girl) przetestuje kupowanie na raty i opowie o tym fanom, wykorzystując m.in. transmisje live na swoim...
O autorze
0 min czytania 2016-11-30

…kanale na Facebooku). Podkreśli zalety produktu (np. procedura odbywa się w całości online, raty dostępne są w wielu eSklepach).

Dalsze odsłony kampanii uruchamiane będą w nadchodzących tygodniach. W kampanię zaangażowane będą m.in. blog technologiczny Spider’s Web oraz serwisy internetowe skierowane do kobiet, w których będzie można przeczytać teksty o kupowaniu na raty w internecie.

Treści związane z kampanią będą publikowane na stronach www, Facebooku oraz w innych kanałach social media, należących do zaangażowanych mediów i influencerów.

Równocześnie PayU prowadzi akcję promocyjną Rat 0% na Allegro.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za strategię kampanii, dobór influencerów, przygotowanie treści i zakup mediów odpowiada agencja Bazgroł (specjalizuje się w komunikacji contentowej i kampaniach native advertising). Wspierają ją dwie inne agencja pracujące dla PayU: Bluerank (SEO, SEM) oraz Hello Social, która prowadzi profil PayU na Facebooku.

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się