Be Smart z Bsmart, czyli jak KFC pomaga rozwiązywać zadania domowe!

Dla wielu młodych ludzi powakacyjny powrót do szkolnej rzeczywistości bywa „bolesnym” doświadczeniem. Dostrzegła to marka KFC, która w swojej najnowszej kampanii marketingowej współpracując z serwisem Zadane.pl pomaga rozwiązywać zadania domowe.
O autorze
1 min czytania 2014-09-18

Interaktywna zabawa z KFC wraz z jedną z ulubionych przekąsek nastolatków, to dla miłośników sieci restauracji duża pomoc w codziennej nauce. Bsmart’owy profil codziennie wybiera zadania umieszczone przez użytkowników portalu i w jak najkrótszym czasie udziela prawidłowych rozwiązań. Stopień trudności zadań jest adekwatny do liczby zarejestrowanych użytkowników, dlatego profil korepetytora Bsmart charakteryzuje duża elastyczność tematyczna i zakres posiadanej wiedzy. Dzięki temu uczniowie sprawniej rozwiązują zadania domowe, ponadto zyskują więcej cennego czasu na naukę i zajęcia pozaszkolne.

Razem jest łatwiej – Bsmart pomaga w sieci

Jak łatwo się domyślić, pomoc i wsparcie przy rozwiązywaniu najtrudniejszych zadań, cieszy się wśród uczniów sporym zainteresowaniem. Użytkownicy serwisu dają tego wyraz z publikowanych komentarzach dla Bsmart’owych odpowiedzi: „dzięki za pomoc – pomogłeś mi ekspresowo” – sarenka4, „dziękuję za szybką odpowiedź – teraz mogę iść przekąsić bsmarta :P” tymsonX1, „bardzo mi pomogłeś. będę częściej prosić o Twoją pomoc” gagatek15.

A po odrobieniu lekcji… check-in i Bsmart’owe nagrody

Edukacyjna zabawa z KFC połączona jest z akcją informacyjną na temat najnowszej aplikacji stworzonej dla miłośników kurczaków przyrządzonych według sekretnej receptury Colonela Sandersa. Wszyscy odwiedzający restauracje KFC mogą  skorzystać z najnowszej aplikacji „Check-in”, by zbierając check-in’y w wybranej przez siebie lokalnej restauracji zbierać punkty i nagrody – vouchery na B-smart’y dla siebie i swoich przyjaciół. Zwycięzców może być tylu, ile jest restauracji KFC z dostępem do dedykowanego Wi-Fi. W aplikacji „Check-in” udostępniona jest też mapa, na której można sprawdzić, które restauracje już się odwiedziło i gdzie znaleźć najbliższe restauracje biorące udział w grze.

Więcej na stronie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj