Poprzednio to stanowisko zajmował Rafał Karski, który z końcem lipca zakończył pracę w firmie.
Beata Golubińska będzie odpowiedzialna za nadzór i realizację strategii Media Impact Polska oraz za koordynację działań w kluczowych obszarach firmy, jak np. Ad Operations, marketing, komunikacja, czy kontroling. Do zadań Golubińskiej będzie też należało wdrożenie systemu edukacyjnego w Media Impact Polska.
Zobacz również
“Cieszę się, że tak doświadczony ekspert, z ogromną wiedzą o rynku, dołącza do naszego zespołu. Beata ma wieloletnie doświadczenie w budowaniu i wdrażaniu systemów edukacyjnych w dużych grupach mediowych, a takie projekty wpisują się w nasze cele strategiczne na przyszłość.”, komentuje Marcin Boroszko, CEO Media Impact Polska.
Beata Golubińska jest związana z rynkiem mediów od ponad 20 lat. Zajmowała kierownicze stanowiska m.in. w Coca-Cola Poland Services i Starcomie. W tym ostatnim w 2007 roku awansowała na wiceprezesa ds.mediów (Media VP), a w 2013 na COO. W 2016 roku rozpoczęła pracę w Publicis Media jako Chief Capability Officer. Jest absolwentką Akademii Ekonomicznej w Katowicach oraz Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie ukończyła studia podyplomowe z zakresu psychologii zachowań konsumenta.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]