Kiedy jedni zamykają swoje biznesy przez rosnące ciągle koszty materiałów i energii, inni w tym czasie… otwierają jednodniowe sklepy. Tak zrobił właśnie polski raper Bedoes wraz z kolegami z ekipy 2115 (White, Blacha, Kuqe i Flexxy). Bohaterowie otworzyli na zaledwie 4 godziny piekarnię „Rodzinny biznes”, w której można było kupić domowy chleb w cenie 15 złotych za 500 gramów (do wyboru 5 rodzajów chleba). Lokal znajdował się przy ul. Złotej 8 w Warszawie.
Jak możemy się domyślać, celem raperów nie była sprzedaż pieczywa, ale o zgromadzenie fanów wokół ich nowej płyty, która ukazała się na dniach.
Zobacz również
– Z okazji premiery albumu zapraszamy Was do piekarni, która przez cały dzień będzie należeć do nas (na serio). Posłuchamy Rodzinnego Biznesu, spędzimy wspólnie czas, podpiszemy Wasze płyty, zrobimy sobie zdjęcia i oczywiście będzie okazja, aby nabyć produkty 2115, takie jak bluzy i wcześniej wspomniane płyty – czytamy w mediach społecznościowych 2115.
Wyświetl ten post na Instagramie
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zgodnie z przewidywaniami organizatorów tego niecodziennego projektu, kolejka do piekarni była ogromna, co widać m.in. na relacjach w social mediach (m.in. na profilu Bedoesa). Fani mogli liczyć na przywitanie się z muzykami, a także na zdobycie podpisu na płycie „Rodzinny biznes”.
Następnego dnia grupa dała koncert zapowiadający nową płytę. Bedoes niedawno dodatkowo ogłosił, że razem z przyjaciółmi zakłada własną wytwórnię muzyczną.
– Dzisiaj spełniam kolejne marzenie z ulicy – zakładam własną niezależną wytwórnię i zaczynam pisać historię 2115 jako labelu, nadal mogąc liczyć na wsparcie SBM – informował raper.
PS Dawid Podsiadło promuje nową płytę w przejściu podziemnym
Artysta ruszył w miasto, aby zapytać mieszkańców i mieszkanki Warszawy w różnym wieku o szczere opinie na temat nowo powstałych utworów.