W przygotowanym spocie, bohaterki Berlinki w humorystyczny sposób podkreślają idealny smak, który powstaje dzięki sekretnej mieszance przypraw i delikatnemu wędzeniu dymem bukowym. Celem kampanii jest odświeżenie marki, zaprezentowanie nowych opakowań oraz podkreślenie wyjątkowego smaku Berlinek.
– Nowa kampania uchyla rąbka tajemnicy dotyczącej pochodzenia ulubionego smaku Berlinek. W przygotowanej kreacji podkreślamy znaczenie sekretnej mieszanki 8 przypraw oraz delikatnego wędzenia dymem bukowym. Całość okraszona jest jak zwykle dowcipnymi dialogami Berlinek – powiedziała Małgorzata Szymańczak, account director w agencji Publicis Worldwide Polska.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
W ramach działań agencja przygotowała dwie wersje spotów telewizyjnych. Pierwsza z reklam już trafiła do emisji w telewizji i internecie. Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja Publicis Worldwide Polska. Produkcją spotu zajęło się studio produkcyjne Human Ark. Nowe opakowania Berlinek konsumenci znajdą już wkrótce na sklepowych półkach.